Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Za dva dny NASHLEDANOU!

23. 05. 2003
2
0
2416
Autor
tibbaR_etihW

Ahoj,

když si odcházela, seděl jsem tam. Seděl jsem tam a koukal se jak jdeš pryč. Slzy ti padali na tu blůzu, co jsem ti koupil k našemu šestému víročí.

Seděl jsem tam, náhrobní kámen dávno vystydl, ale mě hřála tvá nekonečná láska.

Seděl jsem tam, věděl sem že za dva dny přijdeš zas.

Zase mi budeš vyprávět co bylo v práci, zase se budeš smát a vzpomínat na ty poslední chvíle, kdy jsem s tebou trávil víc než dvacet pět hodin denně. Kdy jsme se líbali, před tvým šéfem, kdy sem ti šahal na zadek v metru a tobě to naoko vadilo.

Taky vím, že zase budeš plakat, ale neboj, každá kapka, která dopadne na hrob, mě drží při smylech, vím lásko, že mě miluješ víc, než bych si mohl nechat, byď jen zdát.

Těším se dva dny utečou, jak voda a na můj hrob bude zas svítit slunce, co nikdy nezapadá.

Dobrou noc lásko, tak za dva dny NASHLEDANOU!


co je na tom zábafného...

Perchta
12. 08. 2004
Dát tip
jen tip a zae sem se pobavila

zase tečka, teda hvězdička, co to znamená??????????

Perchta
28. 04. 2004
Dát tip
*

Áda116
23. 11. 2003
Dát tip
Přečetla sjem tady už dost povídek a tahle má nápad, přesto chvílema ti to ujíždí a myslím, že kdyby jsi si k tomu ještě jednou sedl a dopracoval to, že by jsi to dokázal dovést k dokonalosti. Tip za nápad.

Ahoj blondeee, jakse má má nejlepší kritická slečna plná humoru a štěstí???????????????

A Čertovku už si mi četla??????????? Já si už taky nerozumim, kecám ze spaní, musim spát v obejváku, přítelkyni to vadí a já, já ssem úplně mimo a urt se učim

blondýna
23. 05. 2003
Dát tip
četla:-)

A kritika?????????????

blondýna
23. 05. 2003
Dát tip
nemám sil:-)

Tak se na pravopisky, kterejch tam je zajisté požehnaně, vykašli a skus jen ten vobsah

Jo a Továrnu si četla????? já si to smazal tak sem trochu mimoň

blondýna
23. 05. 2003
Dát tip
nejde to tibbo, byla bych kousavá:-(

tak jo hele jdu hají zejtra mě čeká hafo učení, dobrou blondee

blondýna
23. 05. 2003
Dát tip
brou:-)

Víš byli tací umělci co onanovali v národní francouzské galerii, byli napadáni a přeci se stali slavnými, taky znám pár umělců jejichž chybování v pravopise bylo záměrné a proto se ptám myslíš si, že tam ty chyby dělám ne - schválně? A příště prosím kritiku obsahu a ne těch chyb, po maturitě to uklidnim, jo?!

blondýna
23. 05. 2003
Dát tip
jistě;) já ti slávu přeju, ale většinou se začíná od píky...

hm VÍŠ TAKY JAK OD KTERÝ

blondýna
23. 05. 2003
Dát tip
nerozumím:-(

blondýna
21. 05. 2003
Dát tip
doprčic! zkoriguj už ten pravopis!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru