Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Brouček s modrou krovkou

29. 05. 2000
3
0
1202
Autor
Eternal

Sem dlouho nic nepsal, že?

Dozvěděl jsem se právě, že cosi leze v trávě, vždyť je jaro, jak jinak? to v trávě není připínák. nýbrž Brouček s modrou krovkou. Když roztáhne křidélka, má na něj chuť i adélka, co ještě nevečeřela. Neleze-li v trávě, právě, létá z květu na květ. Modrou září čaruje na svět. No je to tulák, jak by smet. Má rád vůni šeříku, která díky větříku, nese poselství jara. Má rád i vůni petrklíčů, smlsne si i na měsíčku, cucá nektar květů vonných proč Ty zvonku tolik zvoníš? Aha, lákáš broučka z trávy k sobě, právě v této době, protože z nebe se valí kapky, ani kočka nechce mít mokré tlapky. A Tak brouček se schová v trávě, nebo podlehne pod kopytem krávě. Kdo ví jak to dopadne, co tu krávu napadne. Na pastvišti plné zvonků, vonných květů na malém stonku. Přestalo pršet. Slunko svítí. Brouček spouští se po hedvábné niti. Musí dál na své pouti jít, a z hodně květů nektar pít. Když přijdeš na pastviště uvidíš možná i to o čem sníš. Ale určitě tam bude brouček, s modrými krovkami. Já tam chodím strašně rád, učím se broučka poznávat. A potom se musím smát, když broučka překvapí zrádný pád, ze zvonku, do záhonku, hnědého, od krávy udělaného. Pak brouček už není broučkem, a tak kráčím dál, protože z broučka se stal: Hovnivál :o)
HMMMMMMMM TAK TADYS MĚ DOSTAL UŽ JEN NÁZVEM..... BROUČEK S MODROU KROVKOU... A POSLEDNÍ SLOVO HOVNIVÁL /MI TO PŘIPOMNĚLO PÁR MÝCH POINT Z POVÍDEK, CO JSI ZAVRHL:-))/

Eternal
26. 05. 2001
Dát tip
Fakt jsem Tě dostal? Já? aha? :o)) Já myslím, že jsi se dostala sama :o)

Sarken
08. 06. 2000
Dát tip
uff…dokonalej závěr

Merle
31. 05. 2000
Dát tip
Eternale: začínal jsem stejně jako ty (čím-delší-tím-lepší) a tak vím, že se to naučit dá, a to celkem rychle... pokud ti na nějaký básničce opravdu záleží, tak prostě nemilosrdně škrtneš vše co tam nemusí být...

Laďa
31. 05. 2000
Dát tip
Merlíku já báseň nikdy neproškrtala. :-) Podle toho to asi vypadá, co?

Katerina
31. 05. 2000
Dát tip
Na to, ze jsi spis prozaik je to dobry :-)) Takovy jarne hravy :-))

Merle
30. 05. 2000
Dát tip
Sakra, začátek neměl chybu, pak bych to lhece (no možná víc) proškrtal, a ten konec je zase super... poopravit rymitku, a zaštíhlit tělo... jo to by bylo něco ale tip ti dám za pobavení a na povzbuzení

Laďa
30. 05. 2000
Dát tip
No Merle to řekl. Tak bych ti chtěla říct, že víc než vážné básně, by ti asi svědčilo psát veselé pro děti. Neber to jako urážku. To by ti fakt šlo.

Eternal
30. 05. 2000
Dát tip
Totototo to to letošní skvělý jaro na mě zapůsobilo :o) Merle, nejraději bych Tě přátelsky objal a Tobě Laďo bych Ti vlepil pusu :o))) No a k té básni? Máte zase pravdu, a já se jen odvolám na to, že kdyby to bylo tak jak by sis Merle představoval, tak bych pravděpodobně nebyl autorem, protože můj styl je můj styl... seštíhlit to neumím, a rytmika je taky moje... ale třeba to chce čas :o))) Každopádně mám radost že se vám brouček líbí :o)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru