Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jen tak...

05. 05. 1999
0
0
1745
Autor
Jarka

Hlavně v tom nikdo nic nehledejte...
Je to psaný na přání...

Jsem jen tvá a ty jsi můj... "Tak pojď si hrát!" "Ne, počkej... Stůj!" Nevím, co vlastně znamená ta krátká věta: "Jsi jen má... ..až do konce světa..." Tak podej mi ruku tvou, vezmi mne do dlaní.. "Pojď, všichni jdou.." "Počkej.., ještě polibek před spaním!"
Print
12. 05. 1999
Dát tip
Jarko, něco zamilovanýho - do ouška, kdybych se ti při tom skládání veršíků ekloval, vzpomínej na toho svého...i tak mě to potěší!:-))

Merle
11. 05. 1999
Dát tip
Už sem to sice zapoměl, ale teď bych to napsal takhle: Místo posledních dvou řádků -
Půjdeme spolu tmou, noc se neubrání, poslednímu polibku. Polibku před spaním...

Jarka
07. 05. 1999
Dát tip
Gity, to není utopie, to je o lásce, kterou mám...
a klidně můžu říct, až do konce světa...
Ale nemusíš se omlouvat.

Polyhistor: Díky..Vážím si toho.

Merle: Tak ty poslední řádky napiš...

Print: Co bys chtěl?

Jákob: To je dobře. To, že se ti to líbí a hlavně to, že nejsi Krytyk. I jeden je mnoho.. Dva už by byli na oběšení...

Merle
06. 05. 1999
Dát tip
Kdyby ty poslední dva řádky vycházely do rytmu, bylo by to bezchybný. Jako obvykle je to dobrý. Pokud chceš, napíšu ti, jak bych ty poslední dva řádka připsal já.

Print
06. 05. 1999
Dát tip
Jaruško, nemohla bys mi taky něco tak hezkýho napsat na přání?:-))*!

Jákob
06. 05. 1999
Dát tip
Nejsem Krytyk a tak se mi to opět libí

Tak už je ti to jasný, Jarko? Mezi 50 spoludílkaři nenajdeš 50 ani 0 obdivovatelů, ale něco mezi tím. U Tebe to odhaduji tak na 25. Za každým prstem 1,25. (Na české poměry dost slušné.)

polyhistor
06. 05. 1999
Dát tip
Mně se to velmi líbí - patřím k 25 obdivovatelům z 50.

Krytyk
06. 05. 1999
Dát tip
Kdyby Jarka udělala tu chybu, že by mne například milovala, a to bych i já jistě miloval jí, nepochybuji o tom, že by s mi minimálně určitě líbila, a že její něha mi skutečně něco říká, byl z jejích veršů určitě nadšený, asi tak jako vy. Ale ono je něco jiného napsat někomu ozvěnu nebo s ním navázat dialog a tím ho zcela akceptovat!! Největší problém literátů je jak navodit kontext. Někdo efektně umře a stane se sám symbolem, některá autorka je hezká a její obdivovatelé proplácejí za ni směnky a kupují pro ni nakladatelství.. Někdo je chudý, ubohý jako já, a myslí, že kritikou získá přátele.

Gity
06. 05. 1999
Dát tip
Asi to bude přístupem k životu. Ten můj je spíš přes překážky. Ne že bych neuměla takhle "průztačně" milovat, ale poezie tohoto typu mi moc nesedí. Hlavně verš "Jsi jen má...
...až do konce světa" Tomu se tuším říká utopie. Promiň, Jarko.

lonelyman
05. 05. 1999
Dát tip
Jak je mozne, ze dokazes v tak neznych intencich provadet variace na tema TY + JA ? Je to uzasne.A abych reagoval na tvoji obavu ze je to mozna neuprimne, a ze prestanes psat, reknu jedine :
AT TE TO ANI NENAPADNE !!! Az se mi neco nebude libit, tak ti to klidne naserviruju natvrdo, o tom nepochybuj,ale me se tve verse vazne libi. Jsou jemne a citlive. Diky ti za ne. Pis dal a casteji

Jarka
05. 05. 1999
Dát tip
Moc ti díky... (Asi tě miluju.) Ne, teď vážně -jsem hrozně ráda, že se moje básničky líbí alespoň
někomu. Jsou totiž o mně.
Mnohokrát děkuji.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru