Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Andělská tvář

22. 05. 2003
0
0
820
Autor
Heuréka

Teplota zběsile zvedá hladinu rtuti.

Teplá, okrová záře hladí krajinu.

To andělská  tvář se usmívá na svět.

 

Kouřová oblaka se náhle objevila na nebi.

Slunce se zahalilo do temného pláště.

Teď  mraky se zmocnily oblohy...

 

Teplý déšť nyní močí zem.

To andělská tvář se mračí na svět.

Snaží se o smytí hříchů hříšníků.

 

Marná snaha.

Ona ví,

avšak dává stále světu šanci,

že jednou se snad stane zázrak a On se změní...

 


Heuréka
23. 05. 2003
Dát tip
Tak raďte dál...

Dash_707
22. 05. 2003
Dát tip
:)*

Marko
22. 05. 2003
Dát tip
Také trošku křečovité. Poslední sloka však báječná. Melodie, všechno. Mohla by být sama sebou jediná. Předchozí tři by ji ani nechyběly. Pro pořád 'nyní, 'teď a Bůh ví co ještě? Jen popis u těch třech. Bez citu, bez dojmu. O co se snaží? Nic. Hloupá stará přirovnání. Marná. Nic nenesou. Jen slova a o slovech. Bla, bla. Jen ten Konec. Ten je, panečku.

Heuréka
22. 05. 2003
Dát tip
To jsou moje první pokusy.Jsem ráda,že jste napsali.A taky dík za to,že jsi mě upozornil na to,v čem bych se měla zlepšit.

KPWD
22. 05. 2003
Dát tip
slunce, mraky, dest, nezmeni se :(

Bobísek
22. 05. 2003
Dát tip
Teplý déšť nyní močí zem - nechceš tam radši napsat smáčí zem? To močí je takový... :-) Konec je fakt skvělej! To předtím mi připadá jako nic moc neříkající popis... Určitě si přečtu tvoje další věci. :-))

Heuréka
22. 05. 2003
Dát tip
Dík,nó.

Prokletí
22. 05. 2003
Dát tip
hříchy hříšníků - nešlo by to jinak? JIank marko má pravdu, je trochu hafo přepísknuté, religiozní tématika je mi blízká, ale toto je moc, se slovní stránkou s ním souhlasím též ;o) Tož sa maj pěkně ;o) m.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru