Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Gigi - telenovela

30. 05. 2000
7
0
2248
Autor
mike

No možná to není ani tak blbůstka jako spíš blbost. Doufám, že se mi podaří přemluvit MMma a ještě pár lidí, a že se alespoň jeden díl nějak detailněji propracuje a ryze amatérsky se natočí. Takže příjemnou zábavu a berte to s rezervou. :-)))

Díly 1-30 : Na rozlehlé argentinské pampě trpí překrásná Gigi nevyléčitelnou chorobou. Lékaři si s její nemocí nevědí rady. Přijíždí k ní proto mladý a krásný Miguel a pokouší se ji léčit svým nádherným zpěvem. Koukej vstávat lásko má Poprava se nekoná Otevři svá očka hned Nezemři již v díle pět Otevři svá víčka rychle Nebo přijde doktor z Michle Ten se s tebou párat nebude Ty můj malý oblude ! Díly 31-60 : Po počátečních nezdarech Miguelovy terapie přichází konečně úspěch. Gigi je zdravá jako rybička. Asi deset dílů šťastně rajtují na lamách jihoamerickou pampou. Díly 61-140 : O jejich lásce se dovídá Miguelova nevlastní teta Jessica. Ta se spojí proti Miguelovi a Gigi se zlým farmářem Rodriguezem a jeho nevlastní babičkou Arancou. Chtějí zničit Miguelovu farmu. "Carramba, to jí neprojde," procení mezi zuby Miguel. Ten se také s hrdinnými domorodci brání převaze Jessiky, kterou nyní podporuje i americká armáda. Jessica zabije všechny lamy, i Martu a Izáka, pamětníky oněch krásných projížděk pampou. Miguel přijde v těžkých bojích o obě ruce, o nohu a hlavu. Díly 141-160 : Miguel se ze svého zranění uzdraví. Napomohla tomu Gigina vřelá láska a také lakovaný invalidní vozíček, na který se domorodci složili, i když trpěli hmotným nedostatkem a jejich děti neměly co jíst (dojemné scény). Díly 161-180 : Miguel a Gigi budují nové lamí stádo. Prožívají krásné zamilované chvíle plné polibků. Díly 181-210 : Na burze nastává prudký pokles cen lamí vlny. Miguel a Gigi vzpomínají na vše krásné - díly 31-60 se opakují černobíle (retrospektiva). Díly 211-250 : Ceny vlny klesají dál. Na nemoci náchylná Gigi dostává tuberkulózu, AIDS, syfilis, kurděje, kapavku, kulhavku, běhavku, hemeroidy, má problémy s prostatou a erekcí a začínají jí růst vousy. Díly 251-290 : Miguel nemá na léčení Gigi čas. Se statečnými farmáři se brání americké přesile, která použila nejmodernější techniku. Díly 291-310 : Miguel tráví všechny chvíle s Gigi. Používá osvědčenou metodu - zpěv. Gigi se pomalu uzdravuje; jde to ale hůř, než kdy jindy. Díly 311-380 : Miguel žádá Gigi o ruku, ta nadšeně souhlasí. Vzpomínají na všechny krásné chvíle; díly 31-60, 70-80, 161-180 a 291-310 se opakují černobíle znova (retrospektiva). Díly 381-400 : Svatba. Chvíli po slavnostním "ano" se Miguel a Gigi dovídají, že k nim na pštrosovi jede pomstychtivá Jessica…
Starr
31. 10. 2002
Dát tip
Sice sem to našla až hodně pozdě po vydání,ale je to super.Právě máme hodinu výpočetky a já se řežu po zemi jak blbá.Pštros jako dopravní prostředek měl úspěch.Hochu ty máš fakt smysl pro humor:)

vero
11. 04. 2002
Dát tip
:o) dobrý nápad *

IVANOL
06. 02. 2001
Dát tip
..origoš, parádoš..:-))

Silly
14. 12. 2000
Dát tip
:-))) náhodou jsem objevila, co mě z Řípu uneslo až do hlubokých pamp - můj opožděný tipík a... ruce si můžu umávat, chi :-)

McCoal
15. 09. 2000
Dát tip
Je zatím to nejlepší co jsem od tebe četl, a myslím, že to má šanci zařadit se to do zlatého fondu písmáka. jeden Tip je málo, ale alespoň ten.

BODY
27. 08. 2000
Dát tip
Super! Tohle je styl humoru kterej můžu :-)))))

mike
25. 07. 2000
Dát tip
Astrálko, strašlivě moc děkuju za kritiky a slibuju, že si všechny tvoje niky stáhnu a postupně přečtu (tohle klidně můžeš vyřídit všem, co jsem je viděl na srazu). Ale teď vážně nemůžu -sedím v jedné brněnské internetové kavárně a už asi stejně budu platit majland). Díky, díky, díky; rád se s tebou zase někde uvidím.

Astrálka
05. 07. 2000
Dát tip
* mike, akoto že som ťa dosiaľ prehliadala ako jedného z prekliatych prozaikov, to som ale pipi * všetko napravím, naozaj, ľudia počujte, začínam čítať aj poviedky!! :-) * je to fajn strelené, som ináč odporca TV, ak to nie je telocvik * páčilo sa mi ako bezruký Miguel požiadal o ruku, a vôbec, mám rada dojemné scény * nemôžem ale odpustiť tete ( a to ani keby bola vlastná ), že vyvraždila celé stádo :-( dala by sa zrovna v tom mieste vložiť reklama ? Trebárs tá Neházejte Camel z lanovky! :-)

AZALIN
30. 06. 2000
Dát tip
Cheche

Sarken
08. 06. 2000
Dát tip
Natočit! Natočit!

clovrdik
31. 05. 2000
Dát tip
:-)))))))))))))))))))) dobrýýý, to by si měli přečíst všichni ti matláci, kteří na takový krávoviny ( a že jich není v TV málo ) koukají :-)

Merle
31. 05. 2000
Dát tip
tohle je dokonalý sevšimvšudy :-)))) jen bych vynechal podruhé tu retrospektivu... už to prostě není ono

Klárka
31. 05. 2000
Dát tip
:-))) Budu na to čumět od pondělí do pátku vždy po šesté večerní :-) mňam :-))))

Špuntík
31. 05. 2000
Dát tip
no na písmáku to tak hrozivě nevypadá. Jen doufám, že se na to nebude moje maminka koukat na Nově. Jinak trochu vážně. Originilita díla je velmi působivá. Forma strohá jasná až velice působivá. A navíc vše působí tak svěže......

Katerina
30. 05. 2000
Dát tip
Prosim, natocte to vsechno a co nejdriv, uz se na ten bombasticky kulturni zazitek tesim!!! Hlavne rozdelte kazdou epizodu reklamou, abych mela cas si mezitim usporadat myslenky a plne pochopit vsechny souvislosti, to vite, ja obycejny divak... :-))))

myrinda
30. 05. 2000
Dát tip
ano! ano! ano! i s prilehlymi rybniky (dil 42)

Kangi
30. 05. 2000
Dát tip
jedna z mála věcí, která mě v poslední době na Pismáku upoutala - TIP

Semis
30. 05. 2000
Dát tip
super :->>

Tanizaki
30. 05. 2000
Dát tip
:-))) těším se na další...

nicka
30. 05. 2000
Dát tip
perfektně popsaný, sice jsem to nečetla celý, ale jinak o)))))))))))

MM
30. 05. 2000
Dát tip
Natocime :)) Hned po tramvajich :))

Ženatej
30. 05. 2000
Dát tip
Díly 401 - ... Sesedne z pštrosa a všichni usedají k televizi. Právě začíná GIGI-telenovela. :-)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru