Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Popelka

31. 05. 2000
0
0
984
Autor
Alchymista

Popelka Popelka bílá v tmavých hadříčcích do nůše skrývá dětský smích. Slova jak perly květy pomněnek. Na smutek nervy vlité do sklenek. A nůše plná tenkých jehliček bodá jak slova smutného baviče. Na smutek není není lék, za jeden dotek platíš nový stesk. A hlava plná lesklých neónů snaží se uspět v světě šanonů. Zapomeň na můj vlhký polibek dokud Ti tělem ještě duní vztek. Vztek ten je který vyvane, jen otok po střevíčku zůstane a princ tě pozná podle obutí. Osud nás k lásce nenutí. Pak přijde chvíle kdy mi odpustíš ve sladké zemi o které teď sníš. Popelka s hlavou plnou oříšků jehličky touhy nese v košíčku a všichni svatí zhora skandují reklamní hesla božských regulí Možná se držíš někde při zdi a princ z pohádky si tě vysnil. Chtěl bych ti podat polštář pod hlavu, podepsat rozkaz pod svou popravu. Podržet sen v němž lidé stavějí na oltář trsy rudých kamejí a místo bodce tenkých jehliček do mozku nasát vůni jesliček.
Alchymista
14. 06. 2001
Dát tip
vííííím, ale přece ????

Sandra
01. 06. 2001
Dát tip
Víš, tohle nemá s Popelkou moc společnýho.

Miroslawek
28. 06. 2000
Dát tip
Tohle mne neoslovilo ani zdaleka tak jako Sněhurka. Ještě dobře, že jsem četl nejdříve ji.

clovrdik
09. 06. 2000
Dát tip
no, tohle není zrovna moje básnická krevní skupina, např. nechápu plně smyls verše " Chtěl bych ti podat polštář pod hlavu, podepsat rozkaz pod svou popravu. " ... no, možná ten verš nějqký hlubší smysl má. zase na druhou stranu se mi velmi líbilo ... Na smutek nervy vlité do sklenek ... ale jinak dobrý, piš dál

Alchymista
05. 06. 2000
Dát tip
Díky Doggy. Ani já nechápu ....? :-)

Doggy_Bag
01. 06. 2000
Dát tip
Lijácká porota složená z traktorysty, doggyho a okolo náhle běžícího psa, po několikanásobném přečtení kouleli na sebe nechápajíce očima. Snad to byl traktorysta, kdo vskřikl první. "já f tom mám guláš!", doggy se ohledl a pes se oblízl.Společně odešli do kantiny na guláš se šesti.Myslím,že přes boule za ušima na popelku zapomenou.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru