Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sněhurka

31. 05. 2000
2
0
1041
Autor
Alchymista

Sněhurka Bílá Sněhurka z pohlednice chtěla si koupit sněženky květy jak slova zpovědnice klade na košík od rtěnky Pak prochází se bílím krajem a nejde s princem nejde s Kájem Zmrzlá teď vyšla z podzemky a k ňadrům tiskne sněženky. Ztratila košík v barvě rudé Kde se tu vzala za stínem? Opilý šermíř šlechty chudé chtěl by ji zakrýt leknínem Každý se snažil, jak kdo mohl by ji svým smutkem vypomohl však ona jak verš z nástěnky k ňadrům si tiskne sněženky. I já byl jedním z hlupců krásy chtěl jsem tě schovat do světnice a vzývat v modle tvoje vlasy jak fetiš z těla mučednice. Ty mi však spánky rukou hladíš a zdá se že mě neprozradíš, když z očí tvých jdou plaménky to k ňadrům tiskneš sněženky. Potom mi vléváš do žil vína, máš pro každého pochopení a jak bys sama byla vinna halíš mě pláštěm zapomnění. Bych mohl dívce v příštím dějství ve znaku lásky - čarodějství na ústa rudá od rtěnky položit bílé sněženky.
Sandra
01. 06. 2001
Dát tip
docela hezký

Miroslawek
28. 06. 2000
Dát tip
A moje gustó to zrovna je. Krása, až mi duše jásá, kdyby nebyla na chvilku tak smutná. TIP

clovrdik
09. 06. 2000
Dát tip
hmm, prostě to není moje gusto :-)

Alchymista
05. 06. 2000
Dát tip
Tak teď už je to horší doggy. Pes by se měl zamyslet nad sebou, jestli není něco jako seriál .....!

Doggy_Bag
05. 06. 2000
Dát tip
Alchy, i mě to připadalo jako seriál o pohádkových figurkách... počkám na Děda Vševěda a Ježidědka :o)Jag říkáme u nás v traktorové stanici: stej kůl!

Doggy_Bag
01. 06. 2000
Dát tip
Lijácká porota složená z doggyho, traktorysty a náhle přiběhlého psa, po několikanásobném přečtení kouleli na sebe nechápajíce očima. Tentokrát to byl doggy, kdo vzkřikl první. "já f tom mám guláš!", traktorysta se uchychtl a pes zavrtěl osácem .Společně odešli do kantiny na přídavek guláše se šesti a už se k sněhurce nevrátili...

Merle
31. 05. 2000
Dát tip
tohle se mi líbí... sice bych to asi (zase) napsl jinak, ale i tak... moc hezký

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru