Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hlavou proti zdi

20. 06. 2003
1
0
845
Autor
Babll

Boj proti větrným mlýnům,

ten nesmíš nikdy svést.

Jinak budeš jen bláznům,

ruku po papíře vést.

 

Neměl bys žít jen z toho,

co Bůh Ti shůry dal.

Nebo se nenajde nikdo,

kdo by Tě miloval.


j_i_r_i_k
03. 06. 2004
Dát tip
A tomuhle vážně věříš? Vždyť právě boj proti větrným mlýnům je to, co nás odděluje od zvířat... A pro co jiného bys měla být milována než pro to, kdo jsi, jakou Tě Bůh přivedl na tento svět (OK, byla to maminka :) )? Ne, možná to jsou hezké rýmy, ale myšlenkou to jde tvrdě proti mému světonázoru :)...

Babll
03. 06. 2004
Dát tip
Asi máš pravdu,že tomuhle opravdu nevěřím-byla to jen má momentální myšlenka...

j_i_r_i_k
03. 06. 2004
Dát tip
Každý občas zaváháme :)...

Babll
03. 06. 2004
Dát tip
Já neváhala,proto sem sem tu básničku dala a neschovala sem jí do šuplíčku.

Andulka
16. 10. 2003
Dát tip
Ma to rytmus, rymuje se to.....jen s temi mlyny by se bojovat melo neustale....nikdy to nevzdat...a lidi miluji lidi nejen pro ty dary, ktere dostali do vinku...ale jeste pro spoustu jinych veci :-) Jsi sikovna holka, mas talent na psani. Zkus misto vseobecnych veci hodit na papir svoji dusicku...:-)

Babll
16. 10. 2003
Dát tip
Pokusím se..... :o)

Babll
25. 06. 2003
Dát tip
Je mi líto tvý hlavy :o.

Exik
20. 06. 2003
Dát tip
K tomu, co nám Pánbůh nadělí, musíme ještě hodně přidat. .-)

Kajman
20. 06. 2003
Dát tip
))))))prsk!!!!!!...a hlava se rozlítla, nicméně máš recht*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru