Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

manifest skupiny BUST-99 WEIST-77 HIPS-89

01. 06. 2000
2
0
2134
Autor
kirkov



Masarykovi sochy již byly jednou odstraněny, proč je tedy neodstranit podruhé společně s jinými.
Jak jinak můžeme oživit naši kulturu, pokud budou stavěny pomníky mrtvým.
.
Naučme filharmoniky hrát naši písničku!
.
Neváhejme použít proti současné kultuře nepřiměřenou obranu!
.
Vhoďme naše "umělce" a akademiky do společného pytle hanby!
.
Zbavme se předstíraných orgazmů publik a přihoďme i naše "ženy"!
.
Jsme obdivovateli přímočerého nevkusu. Zbavme se tedy všeho čemu zhola nerozumíme!
Vír svobody nemá doposud specifikované dno.
.
SATORI-AKSAMIT
.
Jen aby všechno nedopadlo, jako když si odflusnete a chrchel skončí na vaší botě.
.
NASTÁVÁ OPAK. TAK POZOR!
.
K čemu by nám i nadále měly sloužit opony?
.
Provokace (a ti co se za toto slovo ukrývají) je pouze špinavá skládka břídilů!
.
JSME NA SEVERNÍM PÓLU DĚJIN!
.
Donuťme "kumštýře" k veřejné omluvě!
.
Dejme umělcům z povolání konečně práci!
.
Nebojme se, vždyť co jiného než poškozování a znásiňování jsou jejich prostředky jak se nám zalíbit.
.
Stínítka z potetované prasečí kůže!
(Kde je jejich svět a kde náš? Kde je hranice?)
.
Odmítněme být růžemi, na kterých si oni ustýlají. Místo prachových podušek jim naprášíme kožichy!
.
VYPSANÁ CENA JE JASNÁ! a jejich lebkami si nově vydláždíme Václavské náměstí.
.
KULTURKAMPF!
.
NAVŠTIVTE NAŠE NÁBOROVÉ STŘEDISKO V BAHNÍKOVĚ ULICI, PRAHA 3, ŠIŠKOV
.
NAŠE SPONZORY PŘEDEM UPOZORŇUJEME, ŽE NEVYŽÁDANÉ PŘÍSPĚVKY VRACÍME A TO FORMOU VÝPRASKU!
.
VSTUPTE DO NAŠICH ŘAD....


Armand
27. 03. 2002
Dát tip
kromě "Jsme obdivovateli přímočerého nevkusu. Zbavme se tedy všeho čemu zhola nerozumíme!" souhlasím Je to výborné a svěží, nádherný zápach spáleného pískoviště ! Vítej v klubu. na stížnost nebude brán ohled ani na můj tip*

kirkov
10. 06. 2000
Dát tip
dědouch je ťumpala a má opuchlou dupu!

Dědouch
10. 06. 2000
Dát tip
kirkov má vyrážku na neslušnym místě..., vim to protože ho cejtim..

Lyryk
07. 06. 2000
Dát tip
Hluboko pod undergroundem, katakomby plné temných tváří, snad nepříliš zatemněných :-)))

Dědouch
04. 06. 2000
Dát tip
kirkov je hňup!!! vim to, leboť to cítim...

PS
02. 06. 2000
Dát tip
:o)) no fakt :o)))

Bříza
01. 06. 2000
Dát tip
Vy jeden strašný Kirkove - co nám to děláte ?! Takhle nahlas křičet - vždyť my slyšíme dobře. Tak silné výrazy - a ty myšlenky ... Nemáte náhodou příliš dlouhé - nebo naopak příliš krátké vlasy ? Nejste nevhodně oblečen ? Vybaven kovem ? Čistíte si zuby alespoň 3x denně ? Máte výpis z trestního rejstříku branců ? Jste morálně a fyzicky způsobilý ? (upozorňuji že i lehčí poškození funkce jater se počítá) ... V opačném případě bychom Vám bohužel věnovali pozornost pouze naoko... Vaše radikální názory jsou trny v našich očích a patách. Neměl byste to přehánět (pokud ovšem nemáte vlivného sponzora, nebo příbuzného na ministerstvu vnitra...). Rozhodně se stavíme PROTI pošetilému nápadu dláždit lebkami veřejné komunikace. Při stoupajících cenách benzínu zvýšený třecí odpor jízdu neúměrně prodražuje. Věnujte svoje úsilí něčemu smysluplnějšímu - a na nás UMĚLCE se vyserte. :c)

kirkov
01. 06. 2000
Dát tip
Vážený UMĚLČE pokud jde o zápach z mých úst jsem si jist tím, že ani šepot tento (přiznávám i pro mě dost obtížný) handicap příliš nezmírní o čištění 3x i víckrát denně nemluvě. Přesto vám děkuji za podnětné připomínky, co se týče tření byl jsem na ně již upozorněn docentem Švehlou, který mi při schvalování tohoto dokumentu jinak výrazně pomohl, zvláště pak po stránce kladení nadměrných zátěží na lebeční klenbu a jeho navrhovaným řešením (totiž provést úpravy vozovky pomocí hlavic kloubních pouzder holeních kostí) se v současné době vážně zaobírám. Rovněž děkuji za optání, týkající se mého zdravotního stavu, zdravý se doposud těším. Jak patrno jste vykuk. A slibuji, že už se na VÁS vyseru, alespoň pokud mi možnosti omezené kapacitou mého trávicího traktu dovolí. Jinými slovy moc mě těšilo.

Básník
01. 06. 2000
Dát tip
:-)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru