Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

DRAK

02. 06. 2003
1
0
968
Autor
smrtka

DRAKEM se nemůže stát kdokoliv z vás musíte ho v sobě nalézt a potomto stojí za to...

jsem drak

drak který pohltí vše zlé....

nechci se utápět v lítosti a taky nebudu v mém srdci je drak DRAK který všechno přemůže,zabijím milimetr po milimetru vše co se vzpříčí...

jste v ....


Kodynie
12. 12. 2003
Dát tip
PS: ... a podivíni. ;-)

Milly
12. 12. 2003
Dát tip
Tak to asi taky... ;-)

Milly
11. 12. 2003
Dát tip
Chudák DRAK-mlátí v zoufalství kolem sebe... A prosím vás, to o těch dracích....vy jste na DrD?Já teda ne, ale taky ráda draky a tamější poezii...a uveřejnila jsem tu báseň "Dračice"...

Milly
11. 12. 2003
Dát tip
Já to popletla-tu báseň jsem nazvala "Inzerát", ale píšu ji jako dračice...a jeden mě taky tak říká.... ;-)

Kodynie
11. 12. 2003
Dát tip
Draci jsou různé. Nemusíš být v klubu DrD, aby ses mohla hlásit k dračímu národu. Většina draků jsem vyložení samotáři. ;-)

Milly
11. 12. 2003
Dát tip
Tak to na mě celkem sedí... ;o)

815_0
13. 08. 2003
Dát tip
Jsem drak :-)

Gekon
08. 08. 2003
Dát tip
nejraděj mám dračí řízky

Kodynie
18. 06. 2003
Dát tip
Smrtko, nečerti se. Vem to s humorem a s nadhledem. My už to víckrát neuděláme. Že jo, kluci?

Shadown
18. 06. 2003
Dát tip
Smrtko jak řekla Kodynie, ber to s humorem, chladnou hlavou a s rozumem ... neřekl jsem nikdy že jsi malá a na draky si nehrajeme. Ty tvrdíš že tvůj Drak nebo ty jako Drak to máš celkem jedno je takový a takový. Mi tvrdíme, jen to že naši draci jsou jiní. Já, Drago a Kodynie prostě nebereme draky jako nějaké zlo nebo za nějaké bestie bez citu. Bereme je podle svých zkušeností a proto ti mohu s chladnou hlavou říci že si na draky nehrajeme. Co se týče tvého - kdybyste věděli kolik mi je. Mohu ti k tomu říci jen jedno, ve tvém úvodníčku je kolonka věk. Pokud jsi ji poctivě vyplnila, tak to víme a pokud ne tak je to tvoje vina, že to nevíme a je jen na tobě to napravit. Popravdě však nevím proč by měl mít tvůj věk nějaký vliv na to co jsme tu s kodynií napsali. A nasrat!! ??? Budiž dobré přání pro někoho kdo má střevní potíže, ale nechápu co to má společného s tím že máme jiný pohled na draky.

smrtka
17. 06. 2003
Dát tip
jste trapní,hrajete si na draky jak malé děti a tvrdíte že jsem malá já!!!!kdybyste tak věděli kolik mi je jo a víte co mi můžete nasrat jo nasrat!!

815_0
17. 06. 2003
Dát tip
Koukám, že mezi draky se asi hlásit nebudu - nemám k tomu moc předpokladů :) Už když vezmem v potaz věk :) Jinak - dílko je fain a příjemný - vyzařuje to možná trochu sobeckostí, ale - proč ne :) *

Kodynie
15. 06. 2003
Dát tip
Shady, nevěděla jsem, že jsi taky Drak a ten Barbar jsem myslela, že jsi Ty a ne Drago. Nějak mi to celé splynulo. Nevadí. Tady stejně nedokážu popsat v pár slovech, jak složitý je můj Drak. Víla je všeobecně dosti známá, abyste věděli s čím je můj Drak zkřížen. Stačí Ti to. Každopádně můj Drak není smrtčin drak. Smrtčin drak bude ještě velmi mladý, když kolem sebe musí dštít oheň a síru, aby druhé přesvědčil, že je velké zvíře.

Shadown
15. 06. 2003
Dát tip
:o)

Shadown
15. 06. 2003
Dát tip
:o) Zdravíčko Kodynie, jak pak se dneska máš ?

Kodynie
15. 06. 2003
Dát tip
Mám se docela dobře, jenom kdyby nepokračovaly ta tropická vedra.

Shadown
15. 06. 2003
Dát tip
Jo to bych taky ocenil :)

Shadown
14. 06. 2003
Dát tip
A jak ten meč pozvedneš draku? Když ti sedím na jazyku a mám ho zapíchnutej v tvém patře. -Rytíř Bouen K autorce: Sorry tohle jsem psal spíše pro Lys a Draga. K dílu tedy. Je to dost MIMO a vo tom to má být takže to je v této věci OK. Ale spíš bych se zastavil nad tím jaký je tvůj drak. Máme tu na netu hned tři o kterých vým Mě-kříženého s Elfem, Drago-křížený s Barbarem a Kodyii a ta se snad také vyjádří o svém drakovi

Shadown
14. 06. 2003
Dát tip
No jo :o) Ale to jsi ho teda moc nepopsala Kody-

Kodynie
13. 06. 2003
Dát tip
Můj drak je křížený s Vílou.

Drago
05. 06. 2003
Dát tip
hmm, opravdu zajímavé... koukám že mi draci máme jiný názor na svět než elfové :o) nad zelenýma loukama se vznášet, lítat k oblakům (snad) až do konce svých sil... neklanět se nikomu a být svůj za každých okolností (nesnáším pochlebování a vlezdoprdelkování...)... ale když je potřeba, !pozvednout meč" za dobrou věc a zlé porážet...

Lysandra
04. 06. 2003
Dát tip
Hm....? Zajímavé, mi elfové máme jiný názor na svět než draci : ) Po zelených loukách a lesem běžet do konce svých sil...dobrým se klanět a zlé odvracet. avi Drago

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru