Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Život jednoho moucha

01. 06. 2003
1
0
502
Autor
PSY2

Hmm = )

 

             Život jednoho moucha

 

Poznámka redaktora: Nedoporučuje se pro děti a mládež mladší 18 let = )

 

Žil byl jeden mouch a asi by jste chtěli vědět co je to mouch ? No to je úplně jednoduché , je to samec od mouchy . Bohužel jsou k nerozpoznání se samičkami , ale to tento příběh nemůže nijak ovlnivnit . Takže , žil byl jeden mouch na své hromádce srače… uprostřed stájí . Měl tam svoje známé a spousty jídla . Občas se zaletěl povozit na koni , nebo jen tak trochu zašpásovat se štolbou . Byla to ohtomná legrace , když se štolba sám mrzačil a klel . Jednou si tak vesele prolítával mezi nohama koní a kolem nově vybudovaných domů ( kobylinců ) a, když v tom uviděl jak nějací dva lidi zrovna lezou nahoru do seníku . Jelikož to byl zvědavý mouch tak se letěl okamžitě mrknout jedním ze svých velkých , duhových a hlavně škaredých oček , na to , co se tam bude dít . Zrovna když vyletěl s pár přemety až tam nahorů uviděl mladýho štolbu s nějakou dcérkou* , jak se tam do sebe zakusují a rychle se svlékají . Vypadalo to docela dobře a tak mouch vyletěl na vidle co tam byli zabodnuty a sedl si na ně a s velykým zájmem pozoroval ty dva . Dcérka si lehla s jedním krásným vzdechnutím do sena a mladej štolba lehl na ní a … no co budu vyprávět . To si snad každej domyslí sám = ) Zatím co si tam ti dva užívali tak mouch vzlétl a usadil se na mladýho štolby zadnici . Mouch měl co dělat , aby se tam udržel , jak to házelo , ale nakonec se mu to podařilo na pravý půlce . Chvilku lozil a hledal něco k snědku , když potkal blecha ( to je samec od blechy = ) !! ) a ten si pořád něco brblal . Mouch se ho zvědavě zeptal co dělá a blech jen řekl „ Jestli to nepřeskočím tak sem v prdel…“ . No , daleko od pravdy nebyl . Mouch se chtěl na něco ještě zeptat , ale blech skočil a bohužel byl v prdel… ! Mouch neváhal ani na chvilku a rychle letěl za ním , ale bylo pozdě . Blech už je nenávratně v prdel… a už to nic nezmění . Znenadání se mladej štolba začal divně vrtět a půlky se mu začali přibližovat k sobě . Mouch se odrazil a snažil rychle odletět , ale bylo pozdě . Obrovský mrak plynu , který mouchovy sladce voňel se linul z mladýho štolby . A co se nestalo . Blech v čele toho mraku vesele letí daleko a daleko někam dolů ke koním . Mouch obsvěžen pro něho libou vůní obletěl mladýho štolbu a sedl vedle něho na seno . Měl štěstí neboď se to zrovna otočilo a dcérka vesele poskakovala na mladým štolbovy . Mouch je opět zvědavě pozoroval a pak vzlétl a kroužil kolem hrudníku té dcérky . Dcérka si moucha nevšímala a pořád vesele poskakovala . Mouch se uchytil na malou chvilku na prsu té dcédry a hned zase popoletěl . Dcérka najednou seskočila a mouch zrovna prolítal kolem jejího pasu a když míjel mladýho štolby , takový to velký a tvrdý , asi každej ví , tak ho smetlo ve vzduchu něco bílího a lepkavýho . Mouch zůstal vyjevenej a přilepenej na jednom ze střešních prken a pozoroval jak dcérka i s mladým štolbou vedle sebe spokojeně leží a pomalu usínají . Mouch se snažil dostat pryč , ale zdá se že má smůlu a nic ho odtamtud nevysvobodí . Jakmile dcérka usla tak mladej štolba vzal kapesník a jedním tahem setřel tu bílou lepkavou tekutinu a zároveň rozetřel po prkně moucha . Kapesník pak vzal , zmačkal a založil zpět do kapsy . Znova se přitulil k dcérce a usnul . A to je konec jednoho moucha , který na svou zvědavost doplatil , jako každý jiný zvědavec ( šmírák ) .

 

                                                              Ze zbírky krátkých zábavných povídek.  Napsal:PES

 

 

 

(*dcérka = dívka z vesnice tak okolo 16 a pěkně vyvynutá , používá se hlavně na Moravě )

 

 


Kandelabr
03. 06. 2003
Dát tip
že je to kapánek hnusné by mi nevadilo, kdyby to a) mělo nějaký smysl b) bylo vtipné nenalezl jsem ani jedno z toho (zato hafo chyb)

Medjídek
02. 06. 2003
Dát tip
POBAVILO. BUDU NA TU MORAVU ZAJET, JESTLIŽE PŘEVÁŽNĚ TAM POUŽÍVAJ TAKOVÝ VĚCI.


Nikolka
02. 06. 2003
Dát tip
Jak hlubokou u tohoto chceš kritiku? Tak hlubokou, jak hluboko se dostal blech?:-)) Co to na toho moucha vysříklo bílýho a lepkavýho? To tam po sobě ti dva na slamníku stříkali mlíkem smíchaným s medem, nebo co?;-))) TIP

PSY2
02. 06. 2003
Dát tip
Dík za TIP . = ) A mlíko to nebylo = )

Nikolka
02. 06. 2003
Dát tip
Tak teda jogurt? vápno? Bílá káva? Neee, já už vím! To byla Bílá Síla, že?

PSY2
02. 06. 2003
Dát tip
Ani jedno . Víš vona je to taková vzácná tekutina ...

Nikolka
02. 06. 2003
Dát tip
VODA!!! Ta je nejvzácnější ze všech!!!! Vidíš jak jsem chytrá? A to jsem dokonce blondýna!!

PSY2
02. 06. 2003
Dát tip
Skoro . Ale voda není bílá a nelepí !!§

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru