Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pondělní glosa, 2. června 2003

01. 06. 2003
0
0
614
Autor
glosator

02. 06. 2003

 

            Jednu z největších proher premiéra Špidly považuji odstoupení nejschopnějšího ministra jeho vlády Jaroslava Tvrdíka. Jenom si přeju, aby Špidla co nejdříve narazil a nabil si …., protože jeho chování už překračuje přijatelné meze. Pomalu, ale jistě se začíná rozpadat Špidlovi jeho tým, kdy ztratil už dalšího velmi schopného ministra, mimochodem jediného ekonoma ve vládě, Jiřího Rusnoka a o rezignaci z důvodu zkrácení rozpočtu uvažuje např. i vicepremiér Mareš, i když toho za příliš úspěšného ministra nepovažuji, protože výsledky jeho práce nejsou příliš vidět. No jestli to tak půjde dál a Špidlovi zůstanou na krku ministři jako např. pan Škromach, Svoboda, Sobotka, paní Součková a další, pak bych chtěl vyjádřit naší republice upřímnou soustrast. Půjde to takhle pěkně k šipku. Premiér nejspíš přijde i o ( v té bídě) dobrého ministra na svém místě pana Rychetského, který zřejmě nastoupí do funkce ústavního soudce. Snad vláda nebude mít dlouhého trvání. Premiér hledá nového ministra obrany. Jsem zvědavý, jakou krásu ze sebe vypotí…

 

            K odchodu ministra Tvrdíka bych chtěl říct pár slov. Novináři se podle mého názoru chovají jako prašivci, kteří se jenom hrabou v tom, v čem nemají. Po dnešním dni jim nemohu přijít na jméno. Když nějaký ministr udělá nějaký skandál, všichni novináři do něj buší a pomlouvají, že ministr nerezignoval, na své funkce tak, jak se to dělá v zahraničí. A hle, ministr odstupuje z důvodu, že nemůže dostát svým slibům a hned se o něm mluví jako o zbabělci, že utíká od své rozdělané práce, že se nezachoval korektně atd. Tak já opravdu nevím, co si z toho mám vzít. Poznávám, že novináři skutečně nejsou soudní a neumí se patřičně chovat. Nemůžu si pomoct, ale tahle práce mi není sympatická.  

 

            V dnešní Sedmičce mě dost pobouřil výkon poslance Římana, kterému se vystoupení před kamerami nepovedlo. Nemělo to hlavu a patu. Dost mě rozzuřila brožurka, která říká ne, ne, ne do EU. Nějak mi uniklo i prohlášení Ivana Langera, který tvrdí, že je proti vstupu do EU. Myslím, že by se měla ODS trošku krotit ve svých postojích k EU a nebojovat tak proti ni. Velmi se bojím toho, jak dopadne referendum…Myslím, že není jiné východisko, než vstoupit do unie. Moc se mi líbila poznámka tiskového mluvčího prezidenta Klause Tomáše Klvani, který říkal, že je pro vstup do EU, protože podle něj se stejně tak jako tak budeme muset řídit politikou Evropské unie, ale když v ní nebudeme, pak ji nebudeme moct ani ovlivňovat. I když mi je jasné, že náš hlas nebude tak silný, nic méně v radě ministrů Eu budeme mít stejně tak jako jiné státy jeden hlas bez rozdílu velikosti jednotlivého státu…


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru