Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Legenda o vyhnání nekromantů

03. 06. 2003
2
0
694
Autor
Drrak

Tehdy, když ještě lidé byli mladý národ, tehdy nastala noc. Noc tak dlouhá, že sto dní nevyšlo slunce. A té noci mocný nekromant svolal své druhy a společně vytvořili obrovskou armádu…

…nemrtví vojáci byli zhouba pro všechny národy světa. Na bojovou linii, která se stále posunovala a rozšiřovala tak vypleněné území, se sjeli všichni, kteří mohli pomoci při obraně. Mniši a kněží světili veliké množství vody a katapulty ji vrhaly na nepřátelské šiky, voda se slévala do ohromných kaluží a do potoků, ale nepřítel si ztrát ani nevšiml. Kouzelníci a hraničáři temně hučeli svá zaklínadla, ale ani to nedokázalo nemrtvé zadržet a zanedlouho se přes hromady těl sápali další a další…

…a oné dlouhé noci, když se zdálo vše ztraceno, byly za pomoci nejmocnějších theurgů a čarodějů, na ohni mnoha salamandrů, vykuty mocné meče. Z živých se vybrali největší válečníci, a ti, vyzbrojeni těmito meči, Světlonoši, se v čele spojených armád postavili nepříteli…

…nikdo si do té doby nedokázal představit, jak budou Meče silné, ale hned jak se k nemrtvým dostali muži se Světlonoši, moc artefaktů se ukázala…

…každý z nich se rozzářil hřejivým bílým světlem, a ti nemrtví, kteří nepadli na místě mrví pod čepelemi mečů, od nich panicky ustupovali zpět. Zde viděli svou příležitost pyroforové a vypustili své ďábelské výtvory plivající oheň a síru…

…živá mrtvá armáda se pomalu rozpadala, a spojené armády se dostávali k epicentru vzniku nemrtvých. Zde byli jejich tvůrci, nekromanti. Jenže teď, v hodině vítězství zasáhly síly o kterých lidstvo slyšelo jen v bájích, na scénu přišli nevidění. Mnoho dobrých bojovníků přišlo o život, a nevidění rostli. A v tu dobu se objevili Světlonoši. Jen co se stále sílící světlo dotklo té koncentrace zla, nevidění se začali rozplývat…

…nekromanti s hrůzou koukali na ničení své přirozené ochrany, a někteří si i sami vzali život. Kdo tak neučinil padl pod meči obránců světa. Když padl poslední nekromant, Světlonoši zhasly a většina z nich se rozpadla v prach, ale obloha se zase rozjasnila a vzešel nový den. Zbylé Meče byly rozneseny do všech koutů světa a ochraňovány dobrými moudrými draky. To proto, aby se nedostaly do rukou nikomu jinému, než tomu, kdo je bude opravdu potřebovat.


johanne
15. 04. 2004
Dát tip
trocha strohé... :o)

Zilla
21. 08. 2003
Dát tip
Moc pěkný, ale souhlasím s Fladdermusem...

Stařec
29. 06. 2003
Dát tip
Je to skvělé, t, ale připadá mi, jako bys nastnoval děj hercům a řekl jim, zahrejte to nějak podle sebe a držte se tohohle scénáře .

pruser:sem HOLKA:))mas poravdu, necetla jsem to-byla to proste 1.kronika co me napadla...

Pěkné Drraku, ale zní to jako popis k nějakému AD&D artefaktu.

pwf: kosmas? bez urážky, tys kosmu nečet.

neni to spatny...ale nejak mi tam chybi dej:-) necim mi to (bez urazky) pripomina kosmovu kroniku:-))))

Dash_707
03. 06. 2003
Dát tip
:)*

DRACULA_
03. 06. 2003
Dát tip
....vzpomínky*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru