Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

konec

05. 06. 2003
1
0
1331
Autor
Klementina_K

má lásko

dlouho už spíš

má lásko

už se nevzbudíš

 

má lásko

uhasla svíce zář

má lásko

líbám tvou tvář

 

má lásko

slzy mi tekou

má lásko

že nejsem s tebou

 

má lásko

hostina skončila

má lásko

proč jsi se zabila


AAA_AAAB
18. 11. 2004
Dát tip
To je takový trošku suchý. I ty verše i to téma.

grimer
27. 10. 2004
Dát tip
súhlasím s poetikom. neviem, či si na tom niečo prerábala, ale mala by si to nachať tak, ako si to napísala pôvodne. dodatočné zásahy to častokrát úplne zmenia. nechaj to tak, je to "milé".

Lowlander
13. 07. 2003
Dát tip
POetík, to s Tebou ensouhlasím, buď to jsou pásničky typu "léčivá poezie" a ty pak mají zůstat v šuplíku a nchat jak jsou a nebo jsou brány jako skutečná poezie a ta se musí stále pilovat, aby dostala správnou formu... No, jinak tohle je slabší.. klasické téma pojaté dost přímočaře a nic objevného... škoda...

já jsem to zkoušela nějak změnit, ale ... bylo to už jiný, tak to nechávám tak, jak to je

Poetík
09. 07. 2003
Dát tip
...a já bych to nechal být, jak to je. Většina mých básniček (a hlavně ty, které tu nejsou), je založena na hlubokém citu.......takže........když už ty básničky jednou vznikly, pak musí zůstat takové, jaké jsou. I kdyby byly ,,sebepitomější"......což samozřejmě v tomto případě neplatí! Je to hezké....a kašlu na nějaké ,,běžné téma" a ,,běžné zpracování"!!!

No, má láska není pocit, je to člověk, člověk kterého jsem zabila. Taková snaha o ... hození viny na někoho jiného?

Kolega
21. 06. 2003
Dát tip
Dejf to řekl za mě. Tedy napsal.

dejf: ...běžné téma, běžné zpracování, běžný člověk...

coffin: no, zkusim to trošku předělat, taky mi to tam už nesedí

Dejf
05. 06. 2003
Dát tip
Dobré ... běžné téma, běžné zpracování ...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru