Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Podzim

05. 06. 2003
3
0
1010
Autor
sunbird

Možná, že už je nebavilo žít.
Možná, že už zanevřely na svět.

 

Snad proto se společně chvěly,
v těch závratných výšinách,
z nichž vede jen jedna cesta
- dolů.

 

Možná, že jim bylo smutno.
Možná, že jen nevěděly jak dál.

 

Snad proto teď chtěly,
v těch závratných výšinách,
naposled vykročit
- spolu.

 

Možná, že si jich nikdo nevšímal.
Možná, že je jen nikdo neměl rád.

 

Snad proto už slunce dávno zapadlo,
už nebylo nač čekat,
vykročily naposled
- spolu - dolů.

 

Možná, že byl podzim - listopad.
Možná, že jen padaly listy.


 


johanne
16. 04. 2004
Dát tip
jo, tohle se mi líbí, tipík btw. první, co jsem od tebe četla, byla Eraziel, což bylo nádherné, překrásné, ..., et cetera :))), takže jsem hledala další tvý dílka. ty první básničky mě fakt zklamaly, tohle je konečně něco, co mě oslovuje a je mi blízké. proto - nechci, abys mě za negativní kritiky nenáviděl :o... úžasná povídka, mizerné verše. snad se to časem zlepšuje, nevím, netroufám si jít dál. chci si uchovat pocit z Eraziel a Podzimu :))), takže tě opouštím, snad jsem tě neznechutila :o... tak - měj se fajn a hodně inspirace v další tvorbě *:)

Michalka222
14. 09. 2003
Dát tip
Ta poslední sloka je fakt dobrá. Jinak je to takový zajímavý, docela hezký...

sunbird: Krel: surová ve smyslu čerstvá, něco psáno přímo, voní to vzduchem, podzimem a čerstvostí...tak nějak :)

Krel
06. 06. 2003
Dát tip
Konec je moc dobrý...zbytek nevím...surová poezie bych neřekl...

sunbird
06. 06. 2003
Dát tip
Oběma moc díky! Potěší, když někdo, zvláště mnohem zkušenější a zdatnější, zhodnotí básničku a ještě víc, když kladně. :o) BTW: Také bych neřekl "surová poezie", protože absolutně netuším, co si pod tím mám představit ... ale věřím, že to má duši, kousek mne ...

3/5 + T má to duši---krásně čerstvá a surová poezie...jen tak dál

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru