Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Láska je...

06. 06. 2003
0
0
785
Autor
Mysicka

:-)))

Láska je první i poslední

slovo který se vysloví

 

Láska je krásný cit

který nejde jen tak žít

 

Láska je pocit pro který se musí žít

Láska je slovo který nejde jen tak říct


Peggy
14. 06. 2003
Dát tip
Jedním slovem nevyslovíš jedním perem nepopíšeš jedním rtem nepolíbíš jedním slovem nemiluješ. lucinkoch:Honzíkovi teď dost stouplo...sebevědomí, tak ať si chvilku počká:)

lucinkach
13. 06. 2003
Dát tip
Míšo, vůbec je neposlouchej, teda jako Dash_707 a 815_0 a Cornel_Nemtanu tak ty jsou jediní správní, těch ostatních si nevšímej, je to dobrý, ale příště se poraď a opravím ti chyby, ty naše češtinářko, jo? :)) Ale jinak piš taky něco Honzíkovi, ne? :))

Dash_707
09. 06. 2003
Dát tip
Občas mrkni na text znovu a oprav chyby, ale možná ses přehlédla. Jinak se mi to líbí, a nenech se odradit příliš přísnými kritikami.:))** :o)

Nebejt tohohle : "vyslový" tak tuto hloupatost přejdu bez povšimnutí. . . Jestli budeš psát vyznání takovouhle češtinou, bude z Tebe stará panna.

Pišty si nevšímej je to starej rejpal ;o)

Mysicka
07. 06. 2003
Dát tip
Cornel_Nemtanu:dík:)))

Naja
07. 06. 2003
Dát tip
Stara panna dekuje :=)))) a hrda na to, ze je stara panna, jinak by to opravila..:=)))

stará panna? s tím se musí něco udělat:)

Mysicka
07. 06. 2003
Dát tip
totalni_mrzout:tak to si věříš!!!!.-)))Já sem slušná holka...

815_0
07. 06. 2003
Dát tip
Dávám ruce pryč od předešlých kritik a nehodlám se k nim vyjadřovat...:) (pravopis neuznávám) Co se týče dílka - řekl bych, že je povedený a klidně i na TIP - ale - ten prolog je příšernej - promiň, ale - když dáš k něčemu takovejhle prolog, neměla bys to sem ani dávat - každý dílko je kousek Tebe a jestli není, nebo se za to stydíš a takhle to uvedeš, totálně to člověka odradí...:/ Škoda - jinak - pěkný :)

Mysicka
07. 06. 2003
Dát tip
815_0:dobře příště to uvedu líp:-))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru