Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Marná snaha

11. 05. 1999
0
0
597
Autor
LuBoss

Tak sem teda fakt nevím, co napsat.

Neměli ho rádi, řekli, že je příliž bohatý, tak rozdal, co měl, řekli, že je příliž krásný, tak zjizvil se v tváři, řekli, že je příliž zdravý, tak si nohu usekl, řekli, že je příliž odvážný, tak zbabělcem se stal, řekli, že je příliž mladý, tak zestárl a umřel, a stejně ho neměli rádi.
hippiesanda
20. 11. 2003
Dát tip
zajímavý. příliŽ. je to pravda, ale provedení teda nic moc.

papoušek
17. 05. 1999
Dát tip
kdyby o nikoho nestál, ani by si nevšiml, že ho snad někdo nemá rád, on ho nikdo neměl rád protože pro nikoho nic neudělal a jak je tam nahoře napsáno pracoval vždy jen sám na sobě, tak čemu se divit.

Gity
11. 05. 1999
Dát tip
Zdařilý pokus. Popis zbytečného života. A taky zbytečných obětí. Zajímavé. Těším se na další.

Merle
11. 05. 1999
Dát tip
Rozhodně zajímavý. Bohužel pravdivý.

Jo. Já v tom viděl nadhled, čímžtopádem se hrozně těším na další. Námět, pointa, jo.

Print
11. 05. 1999
Dát tip
Realita...a nenašel se nikdo, kdo by mu podepřel ruce...Prostě realita. Můžem jí změnit, ne?

Jákob
11. 05. 1999
Dát tip
Někdy ať dělaš co děláš, tak se to po......

snoopy
11. 05. 1999
Dát tip
připomíná to Dvěstěletýho člověka.. toho ale začli mít rádi už když umíral..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru