Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Lumítko

11. 06. 2003
0
0
910
Autor
Ciutazza

Nemám žádné lumítko a mám hodnou maminku.

"Co to tam máš?"

"Co myslíš?"

"Za zády,ukaž,co to tam máš!" ,nedá se odbýt.

"Nic,nech mě,prosím."

Přijde ke mně a  snaží se mi to vzít.

"Nech toho-slyšíš?Nech mě být!"

Ještě párkrát se pokusí vzít moje lumítko.Potom ohrne nos a  uraženě odejde.Schoulím se do klubíčka pod velikým stromem.Má listí krásně pomalované zimou.Přitulím se k lumítku.Tebe mi nikdo nikdy nevezme.

Ještě chvíli ležím pod stromem a  mám zavřené oči.Nechce se mi vrátit na svět.

Lumítko je věc,kterou mi dala maminka předtím,než se me pokusila zabít.Ona mě měla tolik ráda,že nechtěla,abych se trápila na tomhle světe.Ona mě tolik milovala.Proto mi dala lumítko,políbila mě na čelo,kolem krku mi uvázala šátek,který utahovala.Já jsem zavřela oči a  myslela na to, jak mě maminka miluje.Slyšela jsem dveře,kroky,slova,křik,rány...ale oči jsem neotevřela.U srdce jsem si držela lumítko a šátek zase povolil.

Kdepak jsi maminko?Mám tě ráda.

 


Sieben
06. 01. 2004
Dát tip
kráááááááááása....to co z toho vyzařuje....je...se nedá vyjádřit:o)...

Celebrian
19. 06. 2003
Dát tip
To je docela hustý...

Thior
12. 06. 2003
Dát tip
Drsnosladké :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru