Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Čtvrteční glosa, 12. června 2003

11. 06. 2003
0
0
577
Autor
glosator

12. 06. 2003

 

            Odpovědnost za špatně vedenou kampaň pro vstup do Evropské unie si představitelé ministerstev vnitra a zahraničí přehazují jako horký brambor. Dost nechutné osočování mistra zahraničí ministrem vnitra a naopak jen dokazují neschopnost vést důležitý finish před referendem, které je od pádu totality nejdůležitější, jelikož je to pouze jednou. Představitelé ministerstva vnitra tvrdí, že za finanční prostředky jim poskytnuté využili pro propagaci EU na internetu (mimochodem velmi pro široké spektrum lidí velmi špatně dostupný zdroj) a jiných informačních kanálech. Jak se dostat k těm jiným informačním kanálům se zřejmě dozvíme pouze z internetu J.  Jak vidno, za peníze, které dostali jednotliví ministři, nedělají také to, co by měli. Například informovat obyvatelstvo o tom, jak, kde se bude hlasovat. Mnoho lidí třeba ani neví, že hlasovací lístky nedostane do schránky, ale přímo v hlasovací místnosti.

 

            Rada České televize se bude opět pokoušet zvolit nového generálního ředitele ČT. Velmi by mě zajímalo, jak to dopadne tentokrát a na kolik měsíců bude nový generální ředitel zvolen. Opravdu se nebojím o další výběr osobnosti v čele veřejnoprávní televize že by byl pro dalších 6 let konečný. Jak to bývalo v posledních letech pravidlem počínaje Jakubem Puchalským, který přišel na post místo nejlepšího ředitele v historii ČT Mathém. Dalším ředitelem na rok byl zvolen Dušan Chmelíček, pak provokativní a stávku vzbuzující Jiří George Hodač a poslední bývalý ředitel, který ve funkci vydržel rekordních 20 měsíců Jiří Balvín. Kolik let bude vládnout nový ředitel??? Zkuste si tipnout…

 

            Naši velmi poctivě a s plným nasazením pracující soudci si vynutili na státním rozpočtu 13. a 14. platy, které jim musí stát vyplatit i zpětně za roky 2001 a 2002. Rozhodli se zrušit část zákona, který odebíral soudcům tyto platy. Zařídili se tak, jak je to pro ně nejlepší. Ale aby zařizovali i průběžné a časově přijatelné rozhodování problémů občanů, to je asi ani nenapadne. Myslíte, že si tyto platy naši soudci zaslouží??? To nechám na posouzení vás samotných…


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru