Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vejdi

12. 05. 1999
1
0
2065
Autor
Eau

Chanson ze hry Jekyll a Hyde

Bloudila jsem ulicemi jako zakletá Já jediná mezi všemi trošku prokletá Nad přístavem mlha štípe někde valčík hrál Malá loďka v moři skřípe je v ní malý sál Ztratila jsem nejen jméno ale také cíl Navíc nemám žádný věno kdo by si mne všim´ Ref. Tak vejdi vejdi do snění Je v něm cítit spříznění Najdeš-li v něm trošku světla Neuvidíš co jsem spletla Tak vejdi vejdi do lhaní Pro které máš nadání Najdeš-li v něm zbytek strachu Rozpadneš se v hrstku prachu Pak zas přišla lehčí doba kabaret tu stál Smáli jsme se možná oba jenom ty ses smál? Odvedls´ mne kolem Temže řekl že se zdá: Smutná bytost v tobě zemře druhá se mi vzdá Odešels´ a ne poprvé nevrátil se včas Začal jsi žít z mojí krve ztichlo srdce v nás Ref. Tak vejdi vejdi do snění..
freudik
04. 11. 1999
Dát tip
Písňový text dosahuje málokdy kvality básně,
tady však musím souhlasit s papuškem.....

Bibša
14. 09. 1999
Dát tip
Mi se zase refrén líbí nejvíc, musím říct, že nejvíc se mi líbí celá, takže refrén ještě nejvíc nejvíc. Překvapení !!! Šok !!! Je to opravdu nádherné, ani při své naivnosti a nevinnosti bych nikdy v životě nedokázala napsat něco tak čistého.

snoopy
18. 05. 1999
Dát tip
až na ref. super.. i když slyšet to naživo, možná bych změnil názor.. těžko říct.

papoušek
17. 05. 1999
Dát tip
no nevím jestli sem vůbec písňové texty patří, možná proč ne, ale ty rýmy: zakletá- prokletá, zdá-vzdá.. no hrůza.

Merle
13. 05. 1999
Dát tip
S cistym svedomim, muzu se pripojit ke gratulacim (na tu skolacku se jeste podivam). Fakt pěkný, a hlavně takový přirozený. Ref. je super.

Kolínská na duši. Wow, Eau.

Phil
12. 05. 1999
Dát tip
Nádhera

Print
12. 05. 1999
Dát tip
Víš, co? Je strašně fajn, když se promíchá snění s realitou!! Někdy se mi to daří, častěji ne...pak vejdu do snění...

Print
12. 05. 1999
Dát tip
A kruci! Ty jsi školačka?? Teď na to koukám... No, jestli je to pravda a budeš takhle psát dál, tak brzy budu prosit, abys mě do tý svý školy vzala!!!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru