Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Když vzpomínky

07. 06. 2000
0
0
1365
Autor
Eternal

Když vzpomínky zahltí paměť, já dostanu vždy námět, psát a tvořit, povídku či báseň. Vzpomínka je jak vodopád, je silná, a pohltí všechno, ale i tak já jí mám rád, však asi nejsem její kamarád. Smutek za tím číhá, paměť mou on žíhá, svou proradností, záškodností. A pak ho zaženu, jedinou myšlenkou, svou, nebo snem, vždyť já jsem přeci ten, kdo umírá ve svých snech, a snem tvoří realitu, pro všechny právě tu, ve které mohou oni žít. Slza ukápla mě, je plná vzpomínek, spadla na horký kamínek a v páru rozplynula se. Ve chvilkovém oparu, v následnickém nezdaru, se vzpomínka utopila. Vzpomínka na věčnost.
Sarken
26. 06. 2000
Dát tip
Eti: však já je neodmítám

Eternal
26. 06. 2000
Dát tip
:o)))

Sarken
20. 06. 2000
Dát tip
moc se mi to líbí

Eternal
20. 06. 2000
Dát tip
Jsem velice překvapen a potěšen, že se Ti to líbí, ještě jsem snad tuto větu pod svými výtvory a pokusy nezahlédl :o)))) Dík Ti Sarken.

Sarken
20. 06. 2000
Dát tip
jestli budeš psát stejně dobře, tak ji uvidíš dost často a neděkuj

Eternal
20. 06. 2000
Dát tip
Vím, že za vyjádření upřímného názoru by se nemělo děkovat. Ale také vím, že upřímné díky by se neměli odmítat :o) Pokud budu psát dobře, a nebo ještě lépe, tak za to budu vděčen vám všem. Vy tvoříte mě, proto já rád tvořím pro vás. :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru