Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Rozdávání peněz lidem

19. 06. 2003
6
0
2932
Autor
Máslo

A: Dobrý den, prosím, věnujte mi minutku.
B: Nezlobte se, spěchám.
A: Nezdržím vás, chci vám jen předat hotovost v českých korunách.
B: Proč byste to dělal?
A: Dnes je naprosto výjimečná akce v několika městech, dobrovolníci rozdávají peníze, abychom se všichni měli lépe.
B: Vy za to budete něco chtít? A kolik bych dostal?
A: Jenom maličkost: podpis dokumentu o předání peněz. Nepotřebuji znát vaše jméno, adresu, nic. Stačí jen podpis na tuto potvrzenku. Pak si peníze ihned převezmete.



0% missionary, 0% politics, 90% surprise, 99% gift, 100% czech crown

reality hack [buttery.division]

<----- cut ------------------------------------------------------>

       
kdy

25.06.2003 17:00 - 19:00

       
kde

praha, náměstí republiky a okolí
brno, náměstí svobody a okolí
ostrava, masarykovo náměstí a okolí
bratislava, hlavné námestí
jiná města - dle uvážení účastníků

       
co

dobrovolní účastníci akce budou rozdávat náhodně vybraným kolemjdoucím peníze.

       
jak

bude se jednat o částku 1 kč (v jakýchkoliv haléřových mincích), případně 1 sk. tato suma bude poskytnuta pod jedinou podmínkou - podpis potvrzení o převzetí peněz. není třeba uvádět žádné osobní údaje - adresu, telefon, apod. obdarovaný musí získat pocit naprosto bezpečného nabytí obnosu. k dispozici je podrobný manuál (jak se připravit, jak komunikovat atd.) spolu s potvrzením o převzetí peněz.

       
proč

doba není lehká a jsme si vědomi, že řada lidí se potýká s objektivními těžkostmi. mnoho dalších trpí stresem. chtěli bychom pomocí hacku reality přinutit lidi přemýšlet - tentokrát o nesamozřejmosti věcí okolo nás. pořád po vás někdo něco chce: přispějte mi, přispějte nám, přispějte jim! nyní je na čase, aby někdo přispěl vám... poskytnutím ani převzetím peněz se k ničemu nezavazujete, naším cílem je pouze průlom šedé reality.

       
reality hack



stay tuned. more to come. buttery division enjoys the ride.

 
Naja
24. 06. 2003
Dát tip
papouch: No tak vidis, jak jsi byl tehda pokrokovy...:=)))

Toxman
23. 06. 2003
Dát tip
papouch: Asi jste to nebrali příliš vážně (anebo jste to brali zasejc vážně až moc :-)) Doufám, že jste proti oprávněnému zásahu neměli (příliš) nemístné a hlavně neoprávněné námitky :o)))

alina
23. 06. 2003
Dát tip
hmmm ....... tak buˇˇd mám dneska extrémně blbou náladu ...... nebo mi hrabe víc, než jsem si myslela :o(

Shammann
20. 06. 2003
Dát tip
Jochanien:Dva metry to teda naštěstí nejsou:-)

sazzy
20. 06. 2003
Dát tip
jen tak přemejšlim kdyže přestávaj ty halíře platit :o)

Jochanien
20. 06. 2003
Dát tip
aha, díky:-)) jo - k těm halířům -sešlo se mi cca 18 Kč ve 20- a 10- níkách a nebyla jsem schopná je udat. Nikdo to nechtěl:-((

bobotic
20. 06. 2003
Dát tip
Haha, tak do toho du :-)

Calavera
20. 06. 2003
Dát tip
čítal som o tom na komposte, mohla by to byť skvelá akcia

Elyanne
20. 06. 2003
Dát tip
Mně se to děsně líbí! Vyrazím taky...

papouch
20. 06. 2003
Dát tip
nic novýho tohle jsme dělali v roce 1973 v Brně a skončili jsme na policajtárně... :-))

Toxman
19. 06. 2003
Dát tip
Máslo, Ty jsi sponzor ! Doufám, že je Tvůj dar řádně zdaněn :o))

jo, jdu do toho!!! v Příbrami....

nin
19. 06. 2003
Dát tip
SKVĚLÝ

Wopi
19. 06. 2003
Dát tip
vypadá to dobře! :)

Zolo
19. 06. 2003
Dát tip
Mám říct, co si myslím?

Zolo
19. 06. 2003
Dát tip
Tak tedy, myslím si, že je to trapný.

nin
19. 06. 2003
Dát tip
a co je na tom proboha trapnýho?

Zolo
19. 06. 2003
Dát tip
Není to promyšlené a i je to opatrnické. Pojmout to tak a oslovit lidi, že kdo zazpívá písničku nebo řekné báseň, dostane symbolický honorář korunu, tak mě to pobaví a budu to vnímat jako recesi, bez toho aniž mě tom (podle stanov RH), že to recese je, kdokoliv zpraví. To už by u mě mělo úroveň. Ale akce jak je pojatá teď nemá ducha a nemá motiv, účel, který by mě zaujal. Navíc s tím podpisem to je (podle mého) čirá utopie. Už se vidím, jak se na ulici někomu podepisuji, dneska!

Wopi
19. 06. 2003
Dát tip
já se na ulici klidně podepíšu komukoliv (třeba jako Arnošt Kralinovský) :) a dodam klidně i rodné číslo (pokud nebude držet v ruce kalkulačku a nebude na místě kontrolovat dělitelnost jedenácti) :)

Zolo
19. 06. 2003
Dát tip
Hm, seriozní diskuse ... Tak hezký den.

Zolo
19. 06. 2003
Dát tip
Máš pravdu, souhlasím s Tebou, užijte si to.

nin
19. 06. 2003
Dát tip
právěže to je promyšlené a není to opatrnické

Zolo
19. 06. 2003
Dát tip
Máš pravdu, souhlasím s Tebou, užijte si to.

Zolo
19. 06. 2003
Dát tip
Ale zítra si to užívat doufám budeš? Nebo se mám připravit na všechno?

Zolo
19. 06. 2003
Dát tip
Aha, tak to není u tebe to čtení večer?

Shammann
19. 06. 2003
Dát tip
Konečně jednou upoutávka, která stojí za dvojí přečtení.

Shammann
19. 06. 2003
Dát tip
Nějáký oržie?

Wopi
19. 06. 2003
Dát tip
Kdyby se mi podařilo potkat sto tisíc lidí zapojených do této akce, mohl bych vyinkasovat až 100 000 Kč. :)))

Shammann
19. 06. 2003
Dát tip
Kdyby voe, kdyby. Kdybych tenkrát zaspal, tak už mám vejšku:-)

Wopi
19. 06. 2003
Dát tip
Vejšku máš slušnou. Větší než já.

ofčátko
19. 06. 2003
Dát tip
žjo, si myslim, že jsou to dobrý nápady.

Shammann
19. 06. 2003
Dát tip
To by mě zajímalo, odkuďpa víš tohle, ale máš pravdu:-)

Jochanien
19. 06. 2003
Dát tip
jakou má vejshku shammann?

Toxman
19. 06. 2003
Dát tip
Wopi: Možná by jenom stačilo vymyslet stotisíc jmen, podpisů (příp. těch rodných čísel) a jelikož (jak pevně věřím ) Máslo svým agentům náklady hradí, máš vystaráno :o))

Wopi
19. 06. 2003
Dát tip
no jo... než bych stvořil stotisíc různejch podpisů... to se radši budu živit poctivě (tedy víceméně) :)

Krel
19. 06. 2003
Dát tip
Tohle se mi líbí:-))) škoda že ne v Olomouci...

Máslo
18. 06. 2003
Dát tip
Reality Hack #002

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení

© Dobrý spolek

Nahoru