Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zub

18. 06. 2003
7
0
1091
Autor
Ciutazza

Po zádech mi přejel mráz.Vyděsila  jsem se.Ten zub už se kýval moc.Neměla jsem si s  ním tolik hrát.Teď budu muset jít za tatínkem.Sebrala jsem všechny síly a  pomalinku vyrazila do ložnice,kde na posteli seděl tatínek.Úplně potichounku jsem se vplížila do dvěří a  chvíli  jsem přemýšlela, jsetli to mám udělat.Ale ten strach byl tak veliký.Jenže sotva jsem se ototčila,tatínek se  na mě podíval,usmál se  a  řekl:"Vždyť dobře víš,že já tě vidím vždycky.Tak co bys ráda Janičko?"

Teď musím s  pravdou ven,ale když..."Tatííí...tó...já..mě se totiž.....mě se kýve zub.",špitla jsem a  sklopila hlavu.

"Už zase?A který?"

Bez jakéhokoli váhání jsem ho šla ukázat tátovi.Přišla jsem k němu a  s  rukou v puse jsem zahuhlala:"Tenhle."

Táta zapředstíral zvědavost a  tázavě se dotknul mého zubu.

"Mmm,ten...".odpovědla jsem mu.

Než jsem si cokoliv uvědomila,tatínek udělal lup a  zub byl venku.Hrozně jsem se lekla.Tatínek mi dal zub do ruky a  já běžela do koupelny,kde jsem si chvíli vyplachovala pusu.Potom jsem se zubem obešla ještě mamku a  brášku a dala jsem ho k ostatním zoubkům,do krabičky od antiperlí.

Rozčesala jsem si světlé hnědé vlasy,vzala pyžámko s  pejskem na prsou a  se zazáplatovaným kolenem.Nemohla jsem usnout,protože jsem jaykem pořád musela kontrolovat díru po tom zubu.

"Tatínku?Budeš mě chvíli drbat na zádech?"

"To víš,že jo.Ale spinkej."

 

Dobrou noc

 

 

 

 


Pisces
05. 09. 2004
Dát tip
Jojo, takhle podobně mi trhala zuby kamarádka :) Líbí, T****

Sieben
06. 01. 2004
Dát tip
škoda že mě tak lehce nepadali zoubky:o(

Kastel
25. 06. 2003
Dát tip
docela fajn :o) T

Celebrian
19. 06. 2003
Dát tip
Tak to se mi moc líbí!!!Je to takové roztomilé a přenese mě to spátky do let kdy mi padali zoubky...Krýsný!!!:-))

Ciutazza
19. 06. 2003
Dát tip
Děkuju,upřímně.

aRmida
19. 06. 2003
Dát tip
pěkňoučké..:-)*

Krel
19. 06. 2003
Dát tip
moc fajn...!*

Robert
18. 06. 2003
Dát tip
Je to perfektní, přčetl jsem to 3x. Jen ten prolog bych vymazal.

Ciutazza
18. 06. 2003
Dát tip
děkuju...dobře,vymažu.

Mair
18. 06. 2003
Dát tip
Jakej prolog? Já přišla pozdě???:-( Snad příště. Je to fakt hezké.Milé:-)

parallelka
18. 06. 2003
Dát tip
.....má to svoje kouzlo...hezky se to čte...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru