Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hnev

08. 06. 2000
0
0
1184
Autor
Zázrak

Hrotom, špičkou tmavou... Sivá ceruzka je ukončená. Odvážne tróni pred mojou tvárou a ja som presvedčená: ,,Nebudem žiť bez Teba!" Ceruzka v objatí trasúcej sa dlane potrebuje pomoc ako človek chleba... Niekoho, kto pomôže ubolenej rane. Pohľad je ostrejší ako nôž, hrot ceruzky mu vo výhľade spočíva. Ceruzka sa bojí, no tak pomôž, no dobrý svet odpočíva. Srdce ovládol smútok. Aj hnev ho sprevádza. Z očí ako veľký potok slza za slzou odchádza. Hrot ceruzky padol k zemi, sivá farba lúpe sa.... Človek, ale nie je nemý.... SMEJE SA! Smeje, i keď oči plačú opusteným slaným smiechom. Slzy neprestajne tečú, nech hriech sa stane hriechom.
Kyslik
12. 07. 2000
Dát tip
...

Bibša
09. 06. 2000
Dát tip
Nejzdařelejších a všechno říkajících se mi zdá posledních 8 veršů... poslední verš mě však vyhodil z mé kompozice tvé básničky. Proč se má stát hřích hříchem? ("opuštění slaný smích" je trefný!)

Anonymous
08. 06. 2000
Dát tip
slzy, sůl, v Písmákovi móda..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru