Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Poslušně hlásím

20. 06. 2003
1
0
780
Autor
JiMo

Vhledem k tomu, že jde o miniaturu, žádný prolog psát nebudu. Ať si to každý přebere jak chce, tohle dílo prostě úvod nepotřebuje, je tak skvělé, že mluví samo za sebe. Navíc prolog by mohl být mnohem delší, než samotná miniatura, a to by bylo poněkud iritující, není-liž pravda... Proto bych rád doporučil všem čtenářům, aby prolog prostě ignorovali a raději si přečetli rovnou přímo dílo.

Na stole je palička,

rozkošná to tlamička.

CéDéčka mi přežvejká...

jdu se kouknout na Švejka.


dEUS
18. 08. 2003
Dát tip
chacha

Sis
11. 08. 2003
Dát tip
:)))

Lúmenn
24. 06. 2003
Dát tip
Radeji bez komentare

Krel
21. 06. 2003
Dát tip
chm...:-))

JiMo
20. 06. 2003
Dát tip
Skvělé, dávám tip! Počkat... to jsem psal já... No, hned to uvedu na pravou míru. Na Švejka se nekouknu, protože ho nemám a také schází čas... ale mírné přepracování není někdy na škodu. :-) Nicméně: radši vlezu do postýlky, už mi totiž šíbe, zahrabán tam pod přikrývky velký červ se hýbe HÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉJ PADÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉJ, to je MOJE postel !!!

Barbar
20. 06. 2003
Dát tip
No, mohloto dopadnout i hůř. Když jsem ospalej, napadaj´ mě i větší hovadiny Jsem totiž BARBAR :-)))))

Rowenna
20. 06. 2003
Dát tip
Mě napadaj větší hovadiny v ledasjakou denní dobu. Ba i noční. No, červa bych v posteli mít nechtěla. Mi tam stačí čoklík. :-))

Mair
20. 06. 2003
Dát tip
A mně kocour:-)

Endif
20. 06. 2003
Dát tip
Hm, já mám akorát křečka :)

Yossarian
20. 06. 2003
Dát tip
nesmysl

Beepee
20. 06. 2003
Dát tip
A proč já tam nemám nic? Halooo!? Proteeest! ;)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru