Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Na vrcholu hory Olivetske

09. 06. 2000
1
0
1227
Autor
Chrjac

Na vrcholu hory Olivetske stal Ten, Ktereho nebesa velebily, Kdo mel rad a odpoustel, Uzdravoval a mrtvym zivot daval, A ktereho, jako zlodeje, ukrizovaly. Jako svetlo od Neho vychodil smutek, A slza se na rase chvela… Drzy krik cloveka v dalce znel, A silena ozvena kricela: “Na Golgotu Ho – Ukrizuj na smrt, Nazoreje Krista – potrestame! At’ zije zlodej, at’ zije, vysvobod… Pro nas Varavu, Pilate, Varavu!” - Dej mne stesti najit, jenom v zivote zemskem, Dej bohatstvi a slavy bez miry! Kameni do chleba obrat’, ucti se pred me,- A potom ja v Tebe uverim! …On se dival na mesto a chram, Hodne zalu ve svych ocich On mel, Slzy klidne, po bezkrvne tvari tekly, A septaly kmitajici rty: “O, Otec muj, odpust nerozumnym detem svym! – Ja je velmi mam rad. Nejsou oni viny, zabloudili se v noci… Nepocitej jim za jejich hrich, Muj Otce!” - Jak rodne dite, tebe jsem prijal, Udelal jsem zeme kvetici zahradou, Trpel jsem za tebe, Zivot jsem ti dal, Ale ty rikas – “neverim!”?!.
clovrdik
15. 06. 2000
Dát tip
no, téma mě neoslovuje, ale zpracování není špatný

Zajímavý rozjezd, zajímavě načnuto - dorazit!! Nebát se do toho šlápnout, trochu to pořád zhasíná! Zaujmout! (Chce to prostě něco, co by čtenář vůbec nečekal)

kirkov
10. 06. 2000
Dát tip
....o.... ....o.... ooooooooo ....o.... ....o.... ....o.... ....o.... něco tak inspirativního!!!no to sem ještě neviděl!! zvlášť pro nás VÝTVARNÍKY!!!!!!

kirkov
10. 06. 2000
Dát tip
vono se mi to nějak rozjelo no tak znova... .....o..... .....o..... o.o.ooo.o.o .....o..... .....o..... .....o..... .....o.....

kirkov
10. 06. 2000
Dát tip
SIC!!! to je řehole...

Miroslawek
09. 06. 2000
Dát tip
Varava = Barabáš

Alchymista
09. 06. 2000
Dát tip
O co nového tu jde ...?

Miroslawek
09. 06. 2000
Dát tip
Alchymista: Autor má potřebu nás poučit, neboť on jediný umí číst v Bibli resp. v Novém Zákoně. Taky by mohl dělat v televizi tlumočníka do znakové řeči.

Chrjac
09. 06. 2000
Dát tip
Miroslawek: Ty nic nevis o krestanstvi!!!

Silvinka
09. 06. 2000
Dát tip
Ale zase na seba útočíme. Toto nie je agitka, ale báseň o Chrjacovej viere. Je to jeho vyznanie a ako spôsob svojej vlastnej interpretácie pravdy je dobrá. Možno by sa zišlo viac vlastnej fantázie a nie toľké citovanie z Biblie. Chrjac, skús napísať niečo zo svojho srdca, svoje myšlienky a Bibliu použi len ako kulisu, dotvorenie atmosféry. A ešte niečo, vieš, aj napriek všetkému čo si napísal, bude ešte veĺa ľudí neveriť. Tak už sa nad tým prestaň trápiť a ťaž zo svojej viery viac do pocitov.

Miroslawek
09. 06. 2000
Dát tip
Chrjac: Vidím, že Ty víš všechno. Nejen o křesťanství, ale i o mně. Safra, jak jen si to zjistil? Silvinka: Zrovna tohle dílko mi nevadí. Ono to tak vypadalo?

Bříza
09. 06. 2000
Dát tip
Chrjac-no konečně něco trochu rozumějšího ... :c). Dej si pozor na tu Češtinu - doporučuju před uveřejněním si to nechat od nějakého kamaráda opravit ...

Silvinka
09. 06. 2000
Dát tip
Miroslawku, trošičku. Ale aj tak s Tebou súhlasím. Chrjac je zjavne jasnozrivý ;o))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru