Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Rezignace

09. 06. 2000
1
0
1279
Autor
Alchymista

Už nemám sil bušit do dveří na zámek, k čemu ten vyrvál a spousta ran? Nosila´s náramek z kůže voněla´s ženskou ženskostí. Opozdil jsem se jenom o slovo a ze slov zbyl zármutek. Kafka se ohlédl a neusmál!
nenefta
28. 06. 2000
Dát tip
Je to takový..., dobrý!!!

Miroslawek
28. 06. 2000
Dát tip
Au, hézký, jen virvál se nepíše s ypsilonem ;o)))

Sarken
20. 06. 2000
Dát tip
moc se mi to líbí…a ten konec!!!

JiKo
15. 06. 2000
Dát tip
po vzoru Lenina: Líbí líbí líbí :-)

zolli
10. 06. 2000
Dát tip
basnicka je pekna nemelo byt na konci kafka se ohledla a neusmála.. ne jo? aha ale stejne jsem tam tu symboliku nepochopila, proc tam byl Kafka a ne nekdo jiny? Eh taky nemusim vsecko vedet..treba ho ta holka rada cetla... Dedouch u nas v ulici taky bydli Kafkovi ;o) vazne!

Dědouch
10. 06. 2000
Dát tip
..je to možný, jeho fotr se vodstěhoval dyž bylo mladýmu Kafkovi pět a údajně žije prej v ňáký chatrči vedle ňákejch socek takže by to sedělo..

clovrdik
09. 06. 2000
Dát tip
tohle je zajímavý, není v tom taková ta někdy křeč z veršování za každou cenu, prostě líbí a snad tě TIPem potěším.

Dědouch
09. 06. 2000
Dát tip
von ti jí přebral ňákej Kafka? Znám jednoho z Vysočan, esi je to von tak já vim kde bydlí a esi chceš tak ti to řeknu a můžem mu spolu rozhodit budku...

Adelan
09. 06. 2000
Dát tip
Tenhle styl můžu, líbí... :-)

Alchymista
09. 06. 2000
Dát tip
Díky dědouchu, ale měl jsem na mysli jednoho existencionálního Kafku .-) ... trochu symboliky.

Dědouch
09. 06. 2000
Dát tip
sakra tak je to ten parchant z Vysočan nebo neni, na toho by to bylo podobný, takový svinstvo...Tfuj, hajzl jeden, určitě je to von,já ho znám.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru