Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Bělásek.

23. 06. 2003
20
0
2839
Autor
StvN
 

Jsem bělásek. Když letím, stále před něčím uhýbám. Zuřivě mávám křidélky, protože vítr je silný. Nejraději létám u cest, kudy jezdí cyklisté.

 

S kamarádem žluťáskem jsme létali akrobacii. Včera jsme konečně natrénovali nejtěžší trik. Podařilo se nám podlétnout řidítka, plivnout cyklistovi do obličeje a s využitím podtlaku za jeho zády uniknout průletem mezi paží a tělem. Žluťas dostal facku od vlajícího trička, ale ustál to. Byl to komplikovaný manévr, který vyžadoval hluboké znalosti aerodynamiky a zkušenosti s létáním v kritických chvílích. Žluťas byl trémista.

 

Dnes na nás čekal sebevražedný průlet dráty kola. Zatím se nenarodil motýl, který by to dokázal a přežil. Ovšem nutno dodat, že to zatím nezkoušel jediný bělásek. Vím, že se mi to podaří. Žluťas už je na pravdě boží. Trémista. Nezbyla z něj ani šupinka. Já zatím čekám na květu pampelišky na dalšího cyklistu a píši tyto paměti. Jednou se o mě budou učit, jako o prvním běláskovi, který?.to kdybych věděl. Něco slyším, není čas. Věřím, že to dopíši později.


a2a2a
30. 08. 2004
Dát tip
tak to je pěkné, vtipné, milé, něžné a odvážné - tip

StvN
18. 06. 2004
Dát tip
Děkuji, Miroslavo.

Tragicus
02. 05. 2004
Dát tip
vynikajici. "verim, ze to dopisi pozdeji." :

StvN
28. 12. 2003
Dát tip
Racek mě taky napadl. Teda až poté, com jsem to napsal. Díky.

Pirka
27. 12. 2003
Dát tip
Mazec ... úplně jako Racek Jonathan (ale motýli asi nejsou budhisti, ach jo : )) ... krásně lehké, krásně (ne)skončené ***

Áda116
24. 12. 2003
Dát tip
Takové nenáročné a moc pěkné *

MeTB
27. 11. 2003
Dát tip
Na konci jsem se siroce usmal, tedy davam tip. Tom

StvN
27. 11. 2003
Dát tip
Díky. Tome.

MeTB
27. 11. 2003
Dát tip
Neni zac. Stevene (to jsem si zkratka nemohl odpustit, to bych nebyl ja) :-)

StvN
27. 11. 2003
Dát tip
Zase tak dobře tě neznám, ale máš u mě pochvalu.

Seregil
13. 11. 2003
Dát tip
Suprový.... avi....

studanka
13. 11. 2003
Dát tip
super...*

Semeno
04. 09. 2003
Dát tip
Dobře.

Semeno
01. 09. 2003
Dát tip
Něco víc? Smíření? Bez šrámů a bolesti? Nebo tě okradli? Oni? Ty?

StvN
01. 09. 2003
Dát tip
Ve své roztěkanosti nevidíš, nechápeš. Ale dobře, hraj si. A bav se.

StvN
31. 08. 2003
Dát tip
Stárnu. V tom máš pravdu. Jako bublina se necítím. Jen jsem se naučil něco víc.

Semeno
27. 08. 2003
Dát tip
Cože? Slyší mé slechy v reálném čase? Je to nesymslný. Nejde přece o to, kdo viděl odvážnějšího běláska. Proč pořád v něčem soutěžit a soupeřit? ????? StvN??????? Proč pořád v něčem soutěžit a soupeřit? ?????????? Ty stárneš!!! Seš jako bublina v asfaltu, myslíš, že tě rozjezděj? Jo, v kritice souhlasim s Helgou. Proč se opakovati, a být stále moudřejší, že? :o))

StvN
27. 07. 2003
Dát tip
Hm.

Mh. Jsi se začervenal, co? Ty máš běláska od kola a já na silnici...

StvN
27. 07. 2003
Dát tip
Je to nesymslný. Nejde přece o to, kdo viděl odvážnějšího běláska. Proč pořád v něčem soutěžit a soupeřit?

:-) Jsem ráda, že jsi mě pochopil.

Dnes jsem měla možnost vidět sraz bělásků. Třicet křídel srovnaných na silnici - nejdřive asi rokovali a pak se zas rozletěli, poté se rozdělili do menších skupin, stihli to, ale nakonec je rozehnalo auto...Jeden z nich zůstal ležet. Asi chtěl pokořit toho tvýho cyklistickýho, nepodařilo se. Vlastně, jen se ptám..nebyl ten "můj" bělásek větší odvážlivec? Určitě. A proto, že nemohl sepsat paměti, tak o něm píšu tady alespoň já. Byl to borec.

Carrie
26. 06. 2003
Dát tip
Podařilo se nám podlétnout řidítka, plivnout cyklistovi do obličeje a s využitím podtlaku za jeho zády uniknout průletem mezi paží a tělem. Žluťas dostal facku od vlajícího trička, ale ustál to. :o))) pobavils, máš tip

StvN
26. 06. 2003
Dát tip
čekanko, já si myslim, že motýli jsou obecně opomíjená stvoření, a přitom jsou velice zajímaví, ale fakt, inspirací mi byl ten bělásek, co mi podlít řidítka carrie - těší mě

No, dobře, budeme ti to věřit :-)

Helga
26. 06. 2003
Dát tip
Ty, princi, je to zdařilé. Velmi. Pobavila jsem se, když motýlci plivali do tváře, konec je skvělý, napsané je to moc pěkně. Ale ten první odstavec je tam úplně zbytečný. Navíc se mi vůbec nelíbí. Zas jak ze základky. Nebo ne? Jen si ho přečti pořádně. Zadání: Popis situace očima zvířete. V osmičce jsem na podobné téma psala olympiádu z češtiny. Myslím, že to bylo „Popis cesty trvající 1 den očima zvířete velikosti menší než myš.“ No, jen jsem chtěla říct, že už nejsi na základce. Že jde o motýly pochopí čtenář hned z první věty druhého odstavce. Grc.

Helga
26. 06. 2003
Dát tip
Jsem Ti chtěla dát tip...

Plopez
24. 06. 2003
Dát tip
Hodně dobrý

des_te_meer
24. 06. 2003
Dát tip
pekne, snad bude moct dal psat ty sve pameti ;-) ***

Olina
23. 06. 2003
Dát tip
:) srážka s autem *

Jo, Vopičáku, vopičíš se! :-))))) Ale podařilo se ti to moc moc moc moc a moc!!!!! :-))) °°°°°°

j_i_r_i_k
23. 06. 2003
Dát tip
Jééé, tak tohle je naprosto geniální, fat hodně hodně moc, jo, to půjde do klubu... Jejda, ono už to tam je, no tak nic :)... Dw: Proč smutný konec? Vždyť ten bělásek to zvlád a dokonce dvakrát, tam a zpět a ani si nepochroumal křidélko... No a takový úspěch musel přece zapít, tak si vyhlédl nejlepší květ v okolí a prostě se ožral jak dobytek... No a když se ráno probral, tak už si na žádné paměti nevzpomněl, proto jsou nedokončené...

Myšlenka
23. 06. 2003
Dát tip
tip

Oddychovka, ale moc pěkná se smutným koncem. Ale ano, možná se o něm budem učit...jako o prvním běláskovi, který sepsal své paměti.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru