Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Proč ?!?

24. 06. 2003
0
2
1083
Autor
PSY2

To by mě fakt zajímalo proč !!!

Už dlouho ,teda vlastně tak dlouho ne ,takže už asi dva roky mého života pozoruju jistý zvláštní jev ,který nevim odkud se vzal ,ale je to fakt síla .Takže k věci : Zjistil jsem ,že holky a to mám nymysli 12-18 let se orientujou na muže staršího věku a na nás teenagery zbývaj jen holky co jsou "škaredý" nebo ,který mají okolo 8-10 let !!! A to je podle mě docela úlet ,nebo ne ??No rád bych věděl proč to tak je .Takže pokud víte tak neváhejte a pište,pište,pište !!!

 

Díky PES


2 názory

papouch
25. 03. 2008
Dát tip
jo, jsem .. a tajtrlík navíc :-)

PSY2
26. 06. 2003
Dát tip
Lidi lidi !! Na čárky se vy... a už sem zjistil proč !! ....... ....... . . .. .. .. . . .. Takže : . . .. . . . . . . . . . Protože holky dospívaj rychlej než kluci ( To je vědecky dokázáno ) . Takže když nějaká 15-ctka co vypadá na 21 de po ulici a uvidí kolíka co je mu 16 a ¨svalnatýho prachatýho (ženatýho) kořeňa , tak je jasný že pude potom starším !! NO A WOTOM TO JE !!!!!!!

Fil
26. 06. 2003
Dát tip
No koukám, že znalec je mezi námi děvčaty. Přišel viděl, aneb basa tvrdí muziku !:-)

papouch
26. 06. 2003
Dát tip
chuďák....

papouch
25. 06. 2003
Dát tip
A já jsem ještě staršejší a ještě krrrrásnější!!! :-))) Fil.: Jůůůů Litovel ---- !! Nejlepčí moravský pivo!! :-))

Papí, nemusels to řikat tak na férovku :-)

Wopi
25. 06. 2003
Dát tip
moravský pivo... takovéhle spojení slov se nazývá oxymoron, ne? :))))

papouch
25. 06. 2003
Dát tip
Wopi.: jo, něco jako -víno z prahy- :-))))

Wopi
25. 06. 2003
Dát tip
:))

papouch
25. 06. 2003
Dát tip
Konst.: Musel. Já už to nevydržel..... :-))))) ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ :-)

papouch
25. 06. 2003
Dát tip

papouch
25. 06. 2003
Dát tip
Když nevíš, kde máš napsat v textu čárku, pak ani nevíš, kde má holka čárku, proto tě nechtěj, víš ... To mi lingvisté..... jaj!!! :-)))) Například já, když jdu po městě, musím mít kolem sebe 8 bodygárdů, kteří horkotěžko odháněj ty šestnáctky, který po mně házej kalhotkama. chcou mě mocamoc a ječej jak za dob Bítls ... a to všechno jen a jen proto, že vím, kdy čárku ve větě napsat a kdy nééé :-)))) Anebo jinak ..... DYŠ ŤY, BLBE, WO PRAVOPYS NENDE, TAXEM NELES :-))) Noanavíc - Já miluju Konstantinidisovou a vona mě néééééééééééééééééééééééééééééé bůůůůů fňuk :-)))))))))

papouch
25. 06. 2003
Dát tip
anebo jinak Proč?!? PROTOŽE MÁŠ MALÝHO PTÁKA !!!! Tak, a máš to. :-)))

papouch:

Merle
25. 06. 2003
Dát tip
nin: asi začínám chápat to, jak jsi říkala, že se tu poslední dobou vyrojilo strašně moc blbečků a úchyláků

nin
25. 06. 2003
Dát tip
Merle: :))) papouch: :)))))))))))))))))))) já myslim, že je to pravopisem a stylem dost podobný tý patnáctce, co se tu nedávno nabízela, to by bylo duševní souznění jak prase

nin
25. 06. 2003
Dát tip
Merle: :))) papouch: :)))))))))))))))))))) já myslim, že je to pravopisem a stylem dost podobný tý patnáctce, co se tu nedávno nabízela, to by bylo duševní souznění jak prase

nin
25. 06. 2003
Dát tip
knik, sorry, že se opakuju :)

Wopi
25. 06. 2003
Dát tip
opakování matka moudrosti

Wopi
25. 06. 2003
Dát tip
aspoň to řikal náš češtinář

Wopi
25. 06. 2003
Dát tip
než se zamiloval do o dvacet let mladší blondýny a emigroval s ní do Austrálie

Wopi
25. 06. 2003
Dát tip
ale možná to tam řiká dál

Wopi
25. 06. 2003
Dát tip
jenomže australsky

nin
25. 06. 2003
Dát tip
Wopi, ale nepřijde ti to ženiální, spářit ty dva mladé krásné lidi? Jestli to teda nejni furt jeden a ten samej, žejo :))) Podle tvý logiky by člověk byl chytrej třeba z Upsa-upsa-upsarin - a to teda nejsem ani trochu!

Wopi
25. 06. 2003
Dát tip
Já bych je spářil hned, což o to. Ale na logiku mi nešahej!

nin
25. 06. 2003
Dát tip
teď jsem si uvědomila stručnost a výstižnost toho prologu: To by mě fakt zajímalo proč !!! mluví mi z duše :))) Wopi, já ti na nic šahat nebudu, jsem byla včera na Sepultuře a chuť dotýkat se lidských těl mám vybranou na tejden dopředu!

Wopi
25. 06. 2003
Dát tip
to chápu :)) jaký jsou bez Cavalery?

nin
25. 06. 2003
Dát tip
jsme se s majklem shodli, že bysme to teda téměř nepoznali (upřímně řečeno, já bych to vůbec nepoznala), fakticky, hráli hodně i starý věci, ale tak 6 x rychlejc, bylo to VÝBORNÝ a za posledních rok fakt nejlepší koncert akorát ta Akropole mi nepřišla dobrej nápad, páč je to malej klub, kde je nesnesitelný vedro i na český kapele, teď bylo vyprodáno a lidi, co měli lístky, se vůbec nevešli do sálu - před 2 lety jsem tam byla ve stejný situaci na Young Gods, jenže to aspoň nebyli metalový fanoušci, tak se to tam nějak vešlo, kdežto tady každej skákal a mlátil kolem sebe (no... já taky:))) - kdybys mě viděl - jsem si připadala jak před deseti lety :)))) fakt skvělý - bohužel ale nemám tu jejich poslední desku, ty jo?

Wopi
25. 06. 2003
Dát tip
nemam... ani kámoš ne

Krel
25. 06. 2003
Dát tip
:-))

Babll
25. 06. 2003
Dát tip
Opravdu?Tohohle jevu jsem si ještě nevšimla-zkusim se nad tim zamyslet! :o)

Fil
25. 06. 2003
Dát tip
Chceš chodit se mnou?:-))))))Jsem starší, krásný....co ty na to?.-)))

JosefTupý
24. 06. 2003
Dát tip
no... nejdřív se nauč psát inteprunkci:o) (ach, musel jsem si rýpnout, promiň.)

Pod názvem Proč?!? jsem očekával nějakou hlubokomyslnou filozofickou debatu, ale dobře. Spočívá to v tom, že holky dospívají rychleji a tak na klucích jejich věku obvykle nic moc neviděj, ale později se to srovná. Tak a teď mám výhradu k tomu co tam píšeš: Žádná holka není škaredá!To, že pro tebe není přitažlivá neznamená, že je škaredá! Když tam v šestnácti píšeš 8, tak soudím, že seš fakt úchylák nebo pořádnej úletář. :-) Jinak nic ve zlym.

Wopi
24. 06. 2003
Dát tip
asi ti staršího věku můžou nabídnout víc než teenager :) a s tou interpunkcí se taky přimlouvam...

papouch
24. 06. 2003
Dát tip
Až budeš mít 44, tak to pochopíš.... :-))) Noale že by zrovna na mě se lepily hrozny osumnástek.... to nepozoruju.. :-)))

Olina
24. 06. 2003
Dát tip
to by mě fakt zajímalo, proč tu nejsou zmiňovány odrostlejší holky:(

PSY2
24. 06. 2003
Dát tip
HMM , DÍKY ZA KRITIKU , JÁ TO STEJNĚ VŠECKO PÍŠU JEN PROTO ABYCH SE POBAVIL KRITIKAMA !! A VO PRAVOPIS MĚ VŮBEC NEJDE !! NA TEN JÁ ZVYSOKA ...

:-) život je holt někdy krutej....

Aki
24. 06. 2003
Dát tip
psy: možná že je to tím, že z vysoka kašleš nejen na ten pravopis... :o) bejt ztepilá šestnáctka, tak taky netoužím po někom, kdo ani neví, kde má napsat jaký í... :o)

Wopi
24. 06. 2003
Dát tip
nehledě na to, že si ještě v šestnácti ani nevšimnul, že se mezera píše za čárkou a ne před ní...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru