Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seProč ?!?
24. 06. 2003
0
2
1108
Autor
PSY2
Už dlouho ,teda vlastně tak dlouho ne ,takže už asi dva roky mého života pozoruju jistý zvláštní jev ,který nevim odkud se vzal ,ale je to fakt síla .Takže k věci : Zjistil jsem ,že holky a to mám nymysli 12-18 let se orientujou na muže staršího věku a na nás teenagery zbývaj jen holky co jsou "škaredý" nebo ,který mají okolo 8-10 let !!! A to je podle mě docela úlet ,nebo ne ??No rád bych věděl proč to tak je .Takže pokud víte tak neváhejte a pište,pište,pište !!!
Díky PES
2 názory
Lidi lidi !!
Na čárky se vy... a už sem zjistil proč !!
.......
.......
.
.
..
..
..
.
.
..
Takže :
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Protože holky dospívaj rychlej než kluci ( To je vědecky dokázáno ) . Takže když nějaká 15-ctka co vypadá na 21 de po ulici a uvidí kolíka co je mu 16 a ¨svalnatýho prachatýho (ženatýho) kořeňa , tak je jasný že pude potom starším !!
NO A WOTOM TO JE !!!!!!!
No koukám, že znalec je mezi námi děvčaty. Přišel viděl, aneb basa tvrdí muziku !:-)
A já jsem ještě staršejší a ještě krrrrásnější!!!
:-)))
Fil.: Jůůůů Litovel ---- !! Nejlepčí moravský pivo!! :-))
Konstantinidisová
25. 06. 2003
Konst.: Musel. Já už to nevydržel..... :-)))))
♥
♥
♥
♥
♥
♥
♥
♥
♥
♥
♥
♥
:-)
Když nevíš, kde máš napsat v textu čárku, pak ani nevíš, kde má holka čárku, proto tě nechtěj, víš ...
To mi lingvisté..... jaj!!! :-))))
Například já, když jdu po městě, musím mít kolem sebe 8 bodygárdů, kteří horkotěžko odháněj ty šestnáctky, který po mně házej kalhotkama. chcou mě mocamoc a ječej jak za dob Bítls ... a to všechno jen a jen proto, že vím, kdy čárku ve větě napsat a kdy nééé :-))))
Anebo jinak .....
DYŠ ŤY, BLBE, WO PRAVOPYS NENDE, TAXEM NELES
:-)))
Noanavíc - Já miluju Konstantinidisovou a vona mě néééééééééééééééééééééééééééééé
bůůůůů fňuk
:-)))))))))
Navždy_Tvůj
25. 06. 2003
nin: asi začínám chápat to, jak jsi říkala, že se tu poslední dobou vyrojilo strašně moc blbečků a úchyláků
Merle: :)))
papouch: :))))))))))))))))))))
já myslim, že je to pravopisem a stylem dost podobný tý patnáctce, co se tu nedávno nabízela, to by bylo duševní souznění jak prase
Merle: :)))
papouch: :))))))))))))))))))))
já myslim, že je to pravopisem a stylem dost podobný tý patnáctce, co se tu nedávno nabízela, to by bylo duševní souznění jak prase
než se zamiloval do o dvacet let mladší blondýny a emigroval s ní do Austrálie
Wopi, ale nepřijde ti to ženiální, spářit ty dva mladé krásné lidi? Jestli to teda nejni furt jeden a ten samej, žejo :)))
Podle tvý logiky by člověk byl chytrej třeba z Upsa-upsa-upsarin - a to teda nejsem ani trochu!
teď jsem si uvědomila stručnost a výstižnost toho prologu:
To by mě fakt zajímalo proč !!!
mluví mi z duše :)))
Wopi, já ti na nic šahat nebudu, jsem byla včera na Sepultuře a chuť dotýkat se lidských těl mám vybranou na tejden dopředu!
jsme se s majklem shodli, že bysme to teda téměř nepoznali (upřímně řečeno, já bych to vůbec nepoznala), fakticky, hráli hodně i starý věci, ale tak 6 x rychlejc, bylo to VÝBORNÝ a za posledních rok fakt nejlepší koncert
akorát ta Akropole mi nepřišla dobrej nápad, páč je to malej klub, kde je nesnesitelný vedro i na český kapele, teď bylo vyprodáno a lidi, co měli lístky, se vůbec nevešli do sálu - před 2 lety jsem tam byla ve stejný situaci na Young Gods, jenže to aspoň nebyli metalový fanoušci, tak se to tam nějak vešlo, kdežto tady každej skákal a mlátil kolem sebe (no... já taky:))) - kdybys mě viděl - jsem si připadala jak před deseti lety :))))
fakt skvělý - bohužel ale nemám tu jejich poslední desku, ty jo?
Opravdu?Tohohle jevu jsem si ještě nevšimla-zkusim se nad tim zamyslet! :o)
no... nejdřív se nauč psát inteprunkci:o) (ach, musel jsem si rýpnout, promiň.)
Ambrosius_z_Ilsy
24. 06. 2003
asi ti staršího věku můžou nabídnout víc než teenager :)
a s tou interpunkcí se taky přimlouvam...
Až budeš mít 44, tak to pochopíš.... :-)))
Noale že by zrovna na mě se lepily hrozny osumnástek.... to nepozoruju.. :-)))
HMM , DÍKY ZA KRITIKU , JÁ TO STEJNĚ VŠECKO PÍŠU JEN PROTO ABYCH SE POBAVIL KRITIKAMA !!
A VO PRAVOPIS MĚ VŮBEC NEJDE !! NA TEN JÁ ZVYSOKA ...
Konstantinidisová
24. 06. 2003
psy: možná že je to tím, že z vysoka kašleš nejen na ten pravopis... :o) bejt ztepilá šestnáctka, tak taky netoužím po někom, kdo ani neví, kde má napsat jaký í... :o)
nehledě na to, že si ještě v šestnácti ani nevšimnul, že se mezera píše za čárkou a ne před ní...