Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

oheň.............................

26. 06. 2003
1
0
627
Autor
Kubohnát

Upoutávajíc naší mysl,

 přesto zanechávajíc ji svobodnou-OHEŇ


Kubohnát
21. 12. 2003
Dát tip
je tezke pouzit spravna slova pro vyjadreni toho co citime.a vubec abychom rekli co chceme.joojo,jsem si toho vedom,proto je lepcejsi mlcet a jen tak byt.

woai
21. 12. 2003
Dát tip
:-)

g_morr
15. 12. 2003
Dát tip
Bohužel se to díky chybičce ve formě stává nesrozumitelným. Nejspíš má být: poutaje - zanechává - (oheň)

woai
12. 12. 2003
Dát tip
je to krásné a nechápu, co na tom ostatní nechápou ;-))) tip ale možná by to šlo formulovat takto: "upoutává naši mysl, a přesto ji zanechává svobodnou - oheň" nebo: "poutaje (?) naši mysl, přesto ji zanechává svobodnou" nebo že by "poutav" ? já přechodníky fakt neumím, ale když k tomu má g_morr výhrady, tak to možná bude jiný tvar podle mě je to fuk - když je chybička ve formě a sděluje to něco krásného/pravdivého, je to fajn! :-) Milada (woai)

woai
12. 12. 2003
Dát tip
já ten tip zapomněla zaškrtnout, tak znovu... :-) M.

g_morr
30. 06. 2003
Dát tip
opravdu tam chceš mít ženské/střední přechodníky?

Mair
26. 06. 2003
Dát tip
...chtěl-li tím něco říct...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru