Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

hovno

26. 06. 2003
4
0
947
Autor
Aragonit

Možná sem patřilo už dřív něco k té drsné básni napsat(Pro lingvisty-chyby autora jsou záměrné a vyjadřují autorův odpor k přehnanému dodržování pravidel,jenž se autorovy zdají irelevantní a kolikrát ovlinují jeho tvořivost a spontálnost:-)-chci se však zdát hrubých chyb takže díky za opravu:-)) Tak jak jsem to napsal je to dokonalé vzhledem k tomu co se tady děje je to nádherně vyjádřená realita dneška,proč psát jen o krásném bílém pírku na vodní hladině,když nás pak za chvíly překvapí skládka nebo hovno na schránce...tenhle svět je o kontrastech a básní o výkalech o skládkách a vůbec o tom co se nám nelíbí moc není!! A protože tenhle svět není jen o tom co se nám líbí nebo o tom co sami dokážem přijmout jsem sám se sebou i s básní spokojenej.Díky všem za kritiky:-))

Včera večer ,někdo přilepil hovno na schránku

bylo to skoro jako ve stánku

kde skouřila se včera travou

s blondýnou plavou

trojice mladých těl...

jež pak hryzla se do rtů navzájem..

snad to byly ti co neměli na nájem

snad ti, co o nic neměli zájem

ale to je jen list všednosti

vše,už je dávno pryč...

jen hovno na schánce hraje nám to své tiché vonavé blues...

 


REDH0T
11. 08. 2003
Dát tip
Líbí. To jsou přesně ty druhy textů, který prokazují svoji životaschopnost při druhém veřejném provedení punkovou kapelou.

KayTee
26. 06. 2003
Dát tip
nelíbí....je to divný...nevím, co jsi tim chtěl říct!

ezra
26. 06. 2003
Dát tip
nelibi název. ta věc (myslim baseň) je o něčem jiným, nee?

nin
26. 06. 2003
Dát tip
za čárkou se píše mezera za večer nepatří čárka schránka, ne shránka byli ti, ne byly ti atd. nemusím pokračovat, žejo...

m11
26. 06. 2003
Dát tip
pobavilo. tip

blondýna
26. 06. 2003
Dát tip
se s tím moc nemažeš:-)

Wopi
26. 06. 2003
Dát tip
ach jo :-/ nin to řekla...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru