Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

utýct

26. 06. 2003
1
0
634
Autor
SF13

chci pryč.
chci utýct úplně od všeho.
tak aby se za mnou nikdo neohlídl.
nikdo se ani nezajímal o to proč.
utýct a nikdy se nevrátit.
je jedno kam.

gepe
16. 07. 2003
Dát tip
měla jsem kolikrát sto chutí utýct, ale po zkušenostech vím, že to stejně nejde. Nikdo sám před sebou ještě nikdy neutekl... :o)

SF13
12. 07. 2003
Dát tip
Já vlastně nevim před čím, ale neříkej, že ty nikdy nemáš chuť jen tak utýct.. :)

SF13
12. 07. 2003
Dát tip
Tak to z hlavy zažeň sem a dostaň to ze sebe- já sem tak udělala a hnedka je mi o dost líp .. :o)

gepe
29. 06. 2003
Dát tip
tak koukám, že tady má někdo stejný pocity jako já... :o) a to vyjádřený nejen v tomhle dílku. Já bych z toho nic tak nevyjádřila, v hlavě se mi to však honí pořád. Každý z nás má někdy tendencï před "něčím, někým" hodně daleko utéct, plno lidí utíká samo před sebou. Je jedno, kdo, kam a před čím vlastně utíká, jen jedna pravda a skutečnost je jistá... že zatím nikdy nikdo neutekl sám před sebou... máš můj tip a velký dík... :o)

hermit
27. 06. 2003
Dát tip
ale mě to zajímá, kam a proč, kdo jsi, kde se to stalo, od čeho chceš utýct?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru