Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

UFONA HLEDÁM

30. 06. 2003
5
0
1708
Autor
ostřice

hledání, lítání.........po nocích

Než vyjdu na balkón paneláku,

hodím se do gala

a nemůžu se splést.

Nebýt jen pořád ve čtyrech zdech,

 

nemuset zvažovat

co ano a co ne,

teď chci Tě hledat, milý můj,

a nemusíš být jako my...

 

Je tolik, tolik hvězd,

hvězd – zlatých zrnek máku:

od hvězdy ke hvězdě

já dnes jsem lítala.

 

Pánbůh nás opatruj,

jen abys mě měl rád

a byl trhlý, správně pitomý...

Hledám Tě, ufone!


ostřice
11. 06. 2004
Dát tip
Tak já jsem to pár měsíců studovala, Tomáši... co bych ti pověděla. Metrika a rýmové schéma jsou věci docela jiné. A tahle forma nejspíš odnikud převzatá není, nevím, kdo by byl takový hlupaňa, aby vymýšlel formu, kde budou mít jednotlivé rýmy od sebe tak daleko, že než dojdeš k tomu druhému slůvku z dvojice, zapomeneš to první... a rýmu si ani nevšimneš. Styl kladení veršů... chu chu chu. Přesto děkuju za radu, ačkoli se mi dnes zdá, že v ní bylo víc žvatlání než rozumné řeči.

drfaust
12. 07. 2003
Dát tip
pitomě smějavě :-)

Duf
09. 07. 2003
Dát tip
je to milý*

Wopi
02. 07. 2003
Dát tip
mimochodem: dnes je Světový den UFO :)

Promiňte madam, pokusím se to napravit, včera jsem vůbec měla zajmavý den, ráda bych našla něco, co jsem napsala bez chyby :o) že by vyděsily?

sleeping_beauty: v poho, to vis, nekoukam, co pisu a pak z toho vznikne takova patlanice :o)

ssaamm
30. 06. 2003
Dát tip
za život v barvě,tip

g_morr
30. 06. 2003
Dát tip
díky....

ostřice
30. 06. 2003
Dát tip
Cože? Za co díky? Ty????? :o))))

g_morr
30. 06. 2003
Dát tip
:) díky traktorystě za echo... a jedno avi Albireu, posledně ti dal do těla, tož su zvědavé, jak tě pokřeše teď; posledně jste byli věru že zábavní :) ale docela mě mrzí, žes nechala těch trochejí, byla jsi opravdu sladká. hlavně ta pasáž: [...] a já budu mokrá :)))) tady máš sice daktylské tendence, ale přísnost ti slušela víc .))

ostřice
30. 06. 2003
Dát tip
Tak to už nevim, si děláš ze mně srandu, nebo o co ti de?????????????

Albireo
30. 06. 2003
Dát tip
Ta básnička je taky trhlá, správně pitomá. (Zdůrazňuji to správně.) Co se týká barviček, holt míň je někdy víc. Ovšem kdoví, jak vnímají barvy ufoni. Makovice, jejíž zrnka jsou hvězdy, je teda řádská makovice! Nepsalas to pod vlivem některého jejího produktu? :-)

ostřice
30. 06. 2003
Dát tip
Makový koláč od babičky??? :o)))

Albireo
30. 06. 2003
Dát tip
Ten jsem nemyslel. Já mám taky radši povidlový. Nebo švestkový táč mňam mňam!

Vyděsili mě ty barvy, ale za ten nápad t*

g_morr
30. 06. 2003
Dát tip
Heh heh, Albireo se dnes moc nevytáhl (ale já si to prošel líp a zjistil, že on je vlastně na tu trávu hodný :). Dík za aviol.

ostřice
30. 06. 2003
Dát tip
Pozvánky :o))

tu jsem!

ostřice
30. 06. 2003
Dát tip
Ajsi aspoň trochu trhlej? Já o normálního nestojím, víš? :o)))

traktorysta
30. 06. 2003
Dát tip
:)))))) pekny nesmysl, myslim ostrice, ze poesii vubec nerozumis. co ty barvy proboha? kde je nejaky autorsky styl? kde je rym? a co ten pathos? a ta slova? strasne........ ts...........

traktorysta
30. 06. 2003
Dát tip
hu!

ostřice
30. 06. 2003
Dát tip
Tak aby jsi věděls ,zemědělče rýmy tam sou!!!!!! Má to schéma ABCD EFGH CADB GEHF!!! A to já sem si nevymyslela , jenže to tobě nemůže nikdy dojít!!!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru