Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

spraseni reklamou...

02. 07. 2003
3
0
1038
Autor
Aragonit

...stáváme se tím co si o sobě myslíme..stáváme se tím co děláme...kdo tedy vlastně jsme?Tato básen je o některých druhých z nás...

Spraseni reklamou tím divokým živlem,

vedeme nákupní košíky s jídlem

sobotní výprava do našeho kaufu

ožívá nejen při představě žrautu

je to divný svět zářivek a reklam

hele,levné kuře,tak to tady nenechám!

Po 20 letech...

sakra Marie,něco se stalo...

..připadá mi že můj život je v nákupní kase

no,to je teda halooo!

 


yoyo
28. 08. 2003
Dát tip
wooooooooow *

Aragonit
25. 07. 2003
Dát tip
Tak to ti teda pěkně dekuju!:-)

Kolega
04. 07. 2003
Dát tip
Dobrý výkřik! Mě se líbí a Tip

Gulliver
04. 07. 2003
Dát tip
Nelíbí

Aragonit
03. 07. 2003
Dát tip
Já neříkám že reklama(občas je však přehnaná a lže..) je něco špatného,ale záleží na tom aby jsme po 20 letech života nezjistily že děláme něco co se nám vlastně moc nelíbí-žít vědomě jak nejlépe dokážem...tot vše...tohle výzva co tak nečiní a ikdyž je extrémní je aktuální...

Aragonit
03. 07. 2003
Dát tip
http://carodej.foto.cz/zdenikucarodeje/57002

drfaust
02. 07. 2003
Dát tip
Co na to říct? Zrovna včera jsem vedl rozhovor na tohle téma. Fakt nechápu motivaci lidí se k tomuhle vyjadřovat... Snadná pomoc, nenakupovat v obchodních domech, když to tak vadí...reklamu vypnout....ale proč o tom psát??? Jste svobodní, tak s tou svobodou nějak naložte. Ale to chce aktivní přístup, že? Pasivně blejt nějaký texty o zhnusení.....? No když vám to pomůže...

Astra
02. 07. 2003
Dát tip
Dosti žehrání na reklamu a jiné "ďábelskosti". Reklama byla je a bude. Zrovna tak jako tvůj (nebo jiný) nick, nebo třeba Písmák v seznamu webových stránek, jako jeho logo seznamu webových stránek, jako novinové články o webových stránkách, jako články o internetu, jako logo časopisu, v nichž jsou ty články otištěné, jako reklama na ty časopisy v televizi, na bilbboardech, jako reklama majitele na billbordové plochy atd.... To všechno je reklama, bez níž bys to sem ani nemohl napsat, nebo by si to nikdo nepřečetl, protože by se o tobě nikdo nedověděl. Reklama přece není jen o hypermarketech!

Dash_707
02. 07. 2003
Dát tip
:)*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru