Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Trosečník

12. 06. 2000
2
0
1256
Autor
Semis

Dávám vlnám láhev, v ní jen krátké psaní, malá naděj vyklíčí. Snad ji někdo najde, zbývá jenom přání, snad ji moře nezničí. Ať ji hodí na pláž, po které se projdeš, ať ti padne do oka. Možná zprávu vezmeš, doufám, že mě najdeš do měsíce, do roka. Na ostrově vězeň, bez okovů, mříží, bez pout ba i bez cely. Hledám v dálce stěžeň, k horizontu vzhlížím, nemám důvod k veselí. Devadesát stupňů západní délky, od Galapág kousek níž, unavený k smrti čekám tisíc roků, na den, kdy mě zachráníš.
Sarken
20. 06. 2000
Dát tip
pěknýýýýýýý

slavek
18. 06. 2000
Dát tip
Pokusím se napsat něco žlutě a tím pánům Krytykům trošičku lést do zelí. Tímto se jim omlouvám a skládám poklonu... vezmu to systematicky: Líbí: metafora ztroskotance, styl veršování a naprostá preciznost veršů. Volba některých slov a moc se mi líbí právě ta poslední sloka.. Zejména část "čekám tisíc roků na den kdy mě zachráníš". Básnička příjemně plyne od někud někam. nelíbí: malinko mi nesedí, že v prvních dvou slokách se nerýmují třetí řádky. V dalších pak ano. Subjektivně mi nesedí po sobě následující řádky končící na slova "vezmeš, najdeš".. Musím však říct, že kladný dojem u mě jednoznačně převládá.

Semis
18. 06. 2000
Dát tip
díkes všem

Tynic
16. 06. 2000
Dát tip
AVANGARDA !!!! :o))))

Semis
15. 06. 2000
Dát tip
Co takhle poslední verš "na den, kdy spíž naplníš" :->

Tynic
14. 06. 2000
Dát tip
No básnička nic nového nepřínáší...všechno jako bych už někde slyšel...dát tam něco neotřele nového a trošičku tím zariskovat by podle mého názoru přidalo básni na přitažlivosti...každopádně nadprůměr tak se nedej zdrtit ktitikou, ju ? :o)

Zázrak
13. 06. 2000
Dát tip
Mám pocit, že ma to oslovilo, neviem čím, ale - tip

Kangi
13. 06. 2000
Dát tip
asi zcela vyjímečně jsem donucen souhlasit s Lyrykem, u první sloky jsem byl v naději na lepší pokračování, ale ... Rozhodně to však je zajímavé, ale trochu by to chtělo přepracovat

Merle
12. 06. 2000
Dát tip
hmmmm no, nemůžu si pomoci nějak se mi to líbí (ikdyž trosečník čekající na záchranu atd... no nic) zpracování rozhodně dobrý... dávám tip za hezkost

Lyryk
12. 06. 2000
Dát tip
Tentokrát se mi nezdá, že by šlo o písňový text. Pokud jde o veršovanou lyryku, jsi na lepší cestě. Myslím, že nápaditost rýmů by se dala ještě vylepšit.. Nenašel jsem metaforu k níž bych vzhlížel :-))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru