Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pondělní glosa, 7. července 2003

06. 07. 2003
0
0
667
Autor
glosator

07. 07. 2003

 

Vicepremiér Mareš by si měl uvědomit, že hájí zájmy České republiky a ne své. Měl by hovořit jako jeden z nejvyšších představitelů státu opatrně ne tak, jako by si neviděl do pusy. Hovořit v tuto chvíli o tak ožehavé otázce benešových dekretů o tom, že by Česká republika měla učinit jakési humanitární gesto vůči Němcům žijícím u nás. Myslím, že je to

dost nebezpečné v době, kdy se řeší otázky navrácení majetku odsunutých Němců. Pan Mareš by si měl uvědomit, že mluvil nahlas…

 

            Pan místopředseda Senátu Přemysl Sobotka má za poslední týden velkou smůlu. Nejen že mu vykradli v Praze auto velmi profesionálním způsobem tak, že dokonce za sebou auto zase zamkli, ale vykradli mu včera i jeho libereckou kancelář, kde mu vzali počítač s daty. Zajímavé je, že ukradli pouze počítač a ne jinou elektroniku. Je možné se domnívat, že zloděj šel pouze za určitou věcí a ne jen se obohatit.

 

            Po zhruba měsíci, co pan Tvrdík není ministrem je konečně jasně vidět důvod, proč se vzdal své funkce. Nemohl si připustit, že by přijel znovu na stará místa a oznamoval na rozdíl od jeho poslední návštěvy absolutní opak, tedy to, že by musel rušit posádky v tak historicky známých vojenských bašt jako je Náměšť nad Oslavou a Havlíčkův Brod…

 


no dobře, pokud to je vědomé, pak proč ne :-))

ehm, trochu si přilháváš občas

glosator
07. 07. 2003
Dát tip
a kdo ne????

Krel
06. 07. 2003
Dát tip
Mno..ale jsem tak trochu mimo proč to sem píšeš?:-O

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru