Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

V rytmu

13. 05. 1999
1
0
831
Autor
Eau

a veselý kuplet ze hry Jekyll a Hyde

Narodila jsem se v rytmu Snadno si na muže zvyknu Co si račte přát Jen dnes? Napořád? Snad do toho správně vniknu Z domova jsem brzy zdrhla Ne že se trošku zvrhla Trošku konejším Stylem včerejším Čekám až se splní truhla Ref. Moje sny se trošku s nedůvěrou pletou Nejsem tady sama jsem tu se svou tetou Londýn je tak velký bála bych se sama Možná bych přestala báti se snad s váma Jestli se vám trošku líbí Písnička co lásku slíbí Mohu zpívat dál Sen co se mi zdál O tom kdo mne dnes políbí Zdálo se mi že je silák A na hlavě neměl slamák Tajně miloval Měl veliký žal Možná že to bylo jinak Ref.
Anonym
15. 09. 1999
Dát tip
Tedy - čtu to taky dost pozdě, ale jsem velice vděčný EAU, že neposlechla, neboť je to KRÁSNÝ. (asociuji "Sedmikrásky", Semafor ... Suchý ... ). Krytyku - nech ji - prosím.

Bibša
14. 09. 1999
Dát tip
Verunko, mám problém, vůbec nevím, co je to za hru Jekyll a Hyde, takže se mi k tomu špatně vyjadřuje. Jsem jen hloupá vesnická holka ... :-)

Ale refrén se mi líbí !!! Jak říká Krytyk, vytrhla jsem ho z kontextu a asi mu přiřazuji svůj vlastní krásný význam, ale opravdu se mi líbí.

Merle
14. 05. 1999
Dát tip
Krytyku, pochop, že má každý svůj rozum. Tvoje rady zřejmě slyšela, uvážila a rozhodla se jinak. Ty to snad děláš jinak?
BTW: Jako text se mi to taky moc nelíbí. Což s tím vůbec nesouvisí :-)

Merle
14. 05. 1999
Dát tip
Ehm, už je mi to jasný. Ehm. Uznávám svůj omyl. Tohle je přece jenom jinej případ... Ehm.

Krytyk
13. 05. 1999
Dát tip
Neříkal jsem ti Veroniko, abys sem tu frivolní záležitost netlačila? Dodržuješ sice dobře rytmus, ale nedodržuješ moje rady.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru