Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Středeční glosa, 9. července 2003

08. 07. 2003
0
0
648
Autor
glosator

09. 07. 2003

 

            Dnešní hlasování vládní koalice o návrhu řešení novely Ústavy České republiky dopadlo pěknou fraškou a vypadalo to jako v cirkuse. Jejich návrh neprošel kvůli nekázni poslanců vládní koalice, kdy se mnoho z nich potácí na různých zahraničních cestách, jiní si dávají lahodné levné moky v parlamentní kantýně a dokonce pan socialistický premiér Špidla se omluvil, protože trajdal někde po Moravě. Mělo se jednat o omezení imunity, přímou volbu prezidenta a jiných problémů, které se týkaly České národní banky, Nejvyššího kontrolního úřadu aj. Kvůli tohoto dnešního zavrhnutí projednávání se toto dostane do poslaneckých lavic až v roce 2005. Do té doby bude zase další „zvláštní posudková“ komise projednávat a analyzovat dopady novely. To jsem ale zvědavý, co zase ze sebe ta komise vypotí…

 

            Bohužel se nezdařila velmi riskantní operace iráckých siamských dvojčat, které byly, jak jistě z posledních dní všem známo, srostlé hlavami. Další nevýhodou bylo, že jedné ženě musely „vyrobit“ novou cévu pro odvod krve z mozku. Příroda je krutá a v tuto chvíli jen můžu všem, kteří měli ať už s operací nebo s dívkami něco společného, vyjádřit upřímnou soustrast.

 

            Další zlý sen pro běžné občany a pro dnešní soudy naprostá rutina, kdy lidé nedochází k soudním přelíčením a soudy nejsou schopny si vyřvat nějaké přísnější pravidla pro to, aby nedocházelo k těmto vyhýbáním se, se stal dnes. Paní Barbora Snopková je jistě už velmi zkušená stejně jako pan Grebeníček starší, který se soudům vyhýbá už 11 let, a úspěšně. Možná, že pan Grebeníček st. poskytuje nějaké kondiční hodiny vyhýbání se soudům ze zdravotních důvodů paní Snopkové.

 

            Dominik Hašek oznámil svůj návrat do NHL. Moc se mu nedivím, když u nás hrát in-line hokej už nemůže. Co by tady dělal??? Doufám, že se mu vstup povede podle jeho představ a že naváže na své úspěchy ze sezóny 2001/2002, kdy získal slavný Stanley Cup. Přeji mu hodně štěstí…

 

            Přibližně na týden se teď odmlčím, protože odjíždím do krajů, kde nějaké problémy např. výše uvedené nikdo ani neznamenává, a to proto, že o nich neví…

 

            Přeji Vám hezký týden…


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru