Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

MALIČKOST

10. 07. 2003
1
0
947
Autor
kikky

ODPUSŤ MI PROSÍM MOU NEDOKONALOST,

MÝCH POCITOVÝCH VLASTNOSTÍ,

TOLIKA ZKRUTEK JE V MÉM DĚNÍ,

JAKO ŽIVOTA V OSAMĚNÍ JEST.

NEVÍM PROČ CHOVÁM SE JAK BLÁZEN,

V TU MALIČKOST OKAMŽIKU,

JEV PRO MĚ VŠAK TAK DŮLEŽITÝ,

A PROTO ODPUSŤ MI,

ODPUSŤ MI MŮJ NEDOKONALÝ AVŠAK UPŘÍMNÝ CIT K TOBĚ.


Áda116
04. 10. 2003
Dát tip
Možná bych to trochu propracovala.

kikky
26. 07. 2003
Dát tip
Nemám důvod vás vyhazovat, vaše diskuse mi vůbec nevadí, jsem ráda, že moje dílko rpzpoutalo nějakou diskusi :)

Diana
20. 07. 2003
Dát tip
Bohužel jsou i takoví lidé, ale škodí tím sami sobě. Chce to trochu zdravého rozumu a velkorysosti. Prostě uznat, že nikdo není dokonalý a tedy ani já. Nikdo nemůže za to, jaký je (geny, výchova, prostředí jsou dané), ale může za to, že se nesnaží být lepší! Přála bych Ti, abys měl lepší zkušenosti s lidmi, alespoň od teď do budoucna. Chudák Kikky, asi žasne, jakou diskusi její báseň rozpoutala. Kikky promiň, díky, žes nás ještě nevyhodil/a z pořadu.

Krel
19. 07. 2003
Dát tip
Ne nesnene...někdo to nesnese nikdy a od nikoho...upřímnost je mu milá jen do okamžiku než se v ní dozví věci jemu nepříjemné...

Diana
18. 07. 2003
Dát tip
No ano, může mu být pravda nepříjemná, ale tím víc by měl být za ni vděčný. Aspoň má šanci něco změnit, pracovat na sobě - ale když neví? Sebrat odvahu a říct upřímně i nemilou pravdu je přátelský čin, alě forma je samozřejmě důležitá. Když je poznat, že nás někdo zkritizuje proto, že mu na nás záleží, tak se to lehce snese.

Krel
17. 07. 2003
Dát tip
Upřímnost je nebezpečná...někomu chutná jako med u jiného se změní v jed...

Diana
17. 07. 2003
Dát tip
Krel: Upřímnost je jedna z mnoha tváří lásky a proto nosí šat utkaný z laskavosti a ohleduplnosti. Přetvářka a lež je jedovatá - Ty sám jsi přece upřímný a přesto nejsi hrubý. Nebo jakpak jsi to myslel?

Krel
17. 07. 2003
Dát tip
myslel jsem to z pohledu toho druhého...pro někoho je příjemné když s ním lidé jednají upřímně...ale pak mu někdo řekne něco nepěkného, nebude mu lhát je upřímný...a med se změní v jed...

kikky
12. 07. 2003
Dát tip
:)

kaktusik
11. 07. 2003
Dát tip
Nikto nie je dokonalý .. a pocity sú náš život .. držím palce, je to fajn :-)

kikky
11. 07. 2003
Dát tip
moc vám včem děkuji :)

Diana
10. 07. 2003
Dát tip
Určitě odpustí. Upřímnost je nad veškerou nedokonalostí. :-)))))))

Dash_707
10. 07. 2003
Dát tip
:))**

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru