Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Klepání na dveře

13. 06. 2000
0
0
1322
Autor
Bosonohá

Hezké a milé předpoledne, Písmáku... Trochu se bojím, trochu se klepu, odpusť, když neřeknu celistvou větu.. V osudný pátek 9.6.2000 jsem Tě zahlédla poprvé. Od té doby na Tebe musím stále myslet. A na všechna ta citlivá stvoření, která se hřejí pod Tvými křídly. Rozsvítil´s ve mně v místnostech, na které jsem už málem zapomněla. Děkuju.

Zmateně koukám a tápu lehce vymýšlím báseň a jí se nechce Bylo mi úzko a bylo mi temně až Písmák k večeru vyved mne ze mě. Teď se mi tají dech a každá buňka v těle jásá v mých čtyřech prázdných zdech postává nevídaná krása. Pomalu přivykám světlu a barvám, zkouším krok vzpřímeně. Jsem slabá. Padám. Jak si tak ležím a ticho se směje, Šílená zpívá a úzkost...kde je? Zolli s Mab podávaj duhová lana, začínám věřit, že dožiju rána. Básníci, nejsem si jista - smím vejít k Vám? Já, která nezářím, často smutná bývám. S Múzami těžce hledám společnou řeč (jak proboha zdůvodnit další rým :"Heč!"?) Srdce mám ve flašce ve špiritusu (příliš si na mozek otvíralo pusu) Jó, je to exponát - samej šrám a jizva (dlouho jsem váhala, komu ho dám) Je trochu divoké a ten, kdo ho nezná myslí si, že ďábel má v něm svůj chrám Můj rozum měl vždycky svý právo veta (zas mi sem spadla vycpávková věta) Tož - rozum měl vždycky poslední slovo kázal, zda milovat, či jít od toho. Leč srdce nedbalo jeho přísně rovných lajn, až mozek řek: "Bez toho spratka bude mi fain!" Nakoupil láhve, líh, sehnal i kata s očima modrýma jak džínová záplata. Láska jak trám, vysněné prstýnky z trávy (dnešek pro mne nemá žádné dobré zprávy) Třešně a melouny a hebrejský slovíčka svíčky a pohádky a polibky na víčka Kamínky, pláč a kotě s ostrými drápky každý z nás nohu mezi zadními vrátky Ovál nás chlad strachu z důvěrné blízkosti? Sekyra zlých slov se otřela o kosti Špalek či revolver- nebo libo smyčku? Vyber si lásko má pohřební písničku Koníčci vraný teď jednu rakev vezou po tý velký lásce červi v hlíně lezou Dlouho jsem plakala, dlouho kula pomstu až mé srdce rozedrané skočilo mi z mostu Rozum si jen zamnul ruce, sebral podběrák splihlé srdce do sklenice udělalo cák Tak jsem žila s dírou v hrudi bez vzruchů a vášně až mne Písmák upomněl, že na světě je krášně.
Prokletí
15. 01. 2001
Dát tip
Nejmileší Bosonožinko, nějak se stalo a tady je má kompletní kritika (vlastně, abych pravdu řekl jsem Tě našel náhodně kvůli tolik krásné přezdífce... a tu mou neber nijak vážně, ano?): *Knd: ach, jak Ti jen závidím, že znáš den, kdy jsi k Písmáčkovi dostala poprvé... já vím jen jak, ale kdybych znal přesné datum, udělal bych si z něj veliký svátek ke kritice- je to tak zvláštně křehké, 4 řádka opravdu nádherná, 6. verš mi přijde teda trošičku jako reklama na multivitamíny... zda k nám smělas vejít? vidíš: udělalas to a určitě nelituješ... myslím, že smutný bývá každý a sám jsem také smutný nemálokrát ... přesto je třeba i smutek vychutnávat... 5., 6. a 7. sloka mi přijde jako by vycházela z najednou jiných úst, jiné ruky... z dalších bych vyzvedl tu s melouny a hebrejskými slovíčky.... a konec? konec ja vážně kráŠný!!!! moc se líbí, protože je z ní cítit takové to krásné pomatení mysli, které za život přichází jen málokdy... heské, hm? m.

Semis
15. 06. 2000
Dát tip
welcome to us :->>

Bosonohá
14. 06. 2000
Dát tip
Děkuji vám všem za milé uvítání, však v komunikaci počítač trochu mi brání nechce mi odeslat "Přidat vlastní názor" avíza,děkůvky psala bych, však nemám vzor Co že mám zmáčknout, jak se to dělá? Dnes nad duchem vítězí neznámá síla. Pokorně a tiše prosím všechny trpaslíky, pomozte mi poslat vzkazy, dám vám kaši s fíky.

Bosonohá
14. 06. 2000
Dát tip
Děkuji vám všem za milé uvítání, však v komunikaci počítač trochu mi brání nechce mi odeslat "Přidat vlastní názor" avíza,děkůvky psala bych, však nemám vzor Co že mám zmáčknout, jak se to dělá? Dnes nad duchem vítězí neznámá síla. Pokorně a tiše prosím všechny trpaslíky, pomozte mi poslat vzkazy, dám vám kaši s fíky.

Bosonohá
14. 06. 2000
Dát tip
Děkuji vám všem za milé uvítání, však v komunikaci počítač trochu mi brání nechce mi odeslat "Přidat vlastní názor" avíza,děkůvky psala bych, však nemám vzor Co že mám zmáčknout, jak se to dělá? Dnes nad duchem vítězí neznámá síla. Pokorně a tiše prosím všechny trpaslíky, pomozte mi poslat vzkazy, dám vám kaši s fíky.

Bosonohá
14. 06. 2000
Dát tip
Za tu Bosou mluvku skláním se s omluvou jdu se raděj podívat do Díla za duhou

Merle
13. 06. 2000
Dát tip
jó 9.6.2000.... to byl večer... můj asi jinej než tvůj, ale to nevadí... vítej mezi náma... snad na cestě nebude moc ostrých kamínků

Hackman
13. 06. 2000
Dát tip
a to neni spatne..vitej mezi nami

Regins
13. 06. 2000
Dát tip
Jo ,přidávám se k Hackmanovi a Merlemu hodně štěstí básnička se mi líbí

Katerina
13. 06. 2000
Dát tip
Versovat teda umis :-)))

Sarken
13. 06. 2000
Dát tip
krása

Dědouch
13. 06. 2000
Dát tip
šikula šikulovatá...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru