Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Poslední ohlédnutí

13. 06. 2000
2
0
1003
Autor
Bosonohá

A ještě jednu.

Pomalu, váhavě, s taseným drápkem tanečně uhýbám před tímhle chlápkem Straší mne za bdění a straší mne ve snu těším se nadějí, že bez hlesu zesnu Jistě by pro něj byl veliký svátek skotačit za rakví v červnový pátek Však neměl by po kom metat své dýky (za to, že terčem jsem, nevzdal mi díky) Neměl by komu trhat duši vejpůl že jsem ho ráda měla, byla jsem vůl. Už pro něj netančím dervišské tance Srdce mám na heslo schované v bance Za všechny poslední bolavé, kruté věty z kořenek seškrábu své vtipné etikety Vezmu si kotě, vobraz, kamennou vázu a s tím vším skočím z prvního srázu Odnesu si obraz, kamennou vázu a kotě nechci žít navždy s ním jak uschlý kůl v plotě Jak v plotě kůl, jak kytka bez sluníčka už žádný pláč, co krvácí ze srdíčka Co jsme si, to jsme si. Zavážem rány. Mrtvolku lásky už večeří vrány.
Těžko kritizovat když není slov *t

Prokletí
15. 01. 2001
Dát tip
*Po: velmi zvláštní... měníš se během jediného díla, procházíš mnoha barvami, skoro mám strach chtít se v Tobě vyznat... a že jsem toho tady na Písmáčkovi už četl nemálo... máš básnišku naplněnou spoustou kouzelných obrazů, které balíš do umaštěného balícího papíru obhroublejšího slovníku (tady, přesněji řečeno), působí to děsivě a krásně... chválím m.

Jákob
14. 07. 2000
Dát tip
u prvni jsem skoncil posledni :o)

Semis
15. 06. 2000
Dát tip
:->>>

Falka
14. 06. 2000
Dát tip
Bolí to a studí, ale to asi má, viď? Povedlo se Ti to, i když trochu souhlas s jesterem.

Merle
13. 06. 2000
Dát tip
to je drsný...

Regins
13. 06. 2000
Dát tip
Merle,to teda jo, hezký třetí a pátá sloka je fakt super

Katerina
13. 06. 2000
Dát tip
Na poezii se to prekvapive dobre cte!! *

Dědouch
13. 06. 2000
Dát tip
kruciš ..

jester
13. 06. 2000
Dát tip
)))))))... nekde mi to jaksi rytmicky skripe, ale ta smeska.. to je presne ONO..))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru