Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tráva

14. 07. 2003
0
0
907
Autor
Aragonit

Rada do života?A do kterého?Třeba do toho ve kterém si na to vzpomeneš...

Spálená tráva, znova  vstává, jen pokud neshořela i s kořeny...
No, právě a o tom to je :-) nikdo ho nevidíme a všichni čekáme na to, až konečně přijde :-)

Aragonit
05. 08. 2003
Dát tip
Hmm,štěstí máme už ted a jestli ho neprožíváme tak jen proto že ho nedokážem vidět..:-)

Aragonit
25. 07. 2003
Dát tip
učekaná čekanka u cesty stojí a čeká... na koho?že tak dlouho a nereptá? Možná to je její ůděl Vonět světu a čekat a určitě to není svízel probouzet se pořád na stejném místě se stejnou vůní a ve stejném kabátku čekat od pátku do pátku možná, že nečeká však vůbec na nic a raduje se že tady není navíc čeká že zase potká Pěnkavu a že si zase poslechne vílu u splavu učekaná čekanka,vlastně nanic nečeká jen raduje se z toho, co přichází a přijde to proto vůbec nereptá:-)

Ale čeká, čeká na to, na co čeká každej člověk na světě :-)

Aragonit
25. 07. 2003
Dát tip
A co to je???

štěstí přece! :-)))

Japhy: Nemám si čistit zuby? Nemám po sobě umývat nádobí? Nemám zdravit sousedy? Ježiši, to teda žiju úplně špatně!

Wopi
19. 07. 2003
Dát tip
Naso: ale Ty jsi tam určitě neměl takovou sbírku chyb...

Naso
15. 07. 2003
Dát tip
Hmm, toto mi pripomenulo časť z jednej rumunskej básne (už naozaj neviem ktorej), kde sa píše, že steblo trávy pokorne skláňa hlavu prd kosou, aby na rok vyrašilo znova... Vidíš ako myšlienky voľne poletujú časopriestorom a sadajú z básnika na básnika...

nin
14. 07. 2003
Dát tip
rada do života: za otazníkem se píše mezera místo jsi tam máš mít si, ve dvou větách ti chybí čárka... docela dost na miniaturu, ne?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru