Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Čtvrteční glosa, 17. července 2003

17. 07. 2003
0
0
584
Autor
glosator

17. 07. 2003

 

            Včera jsem se vrátil z krátké dovolené a doufám, že jsem si stihl pěkně si odpočinout v docela zapomenutém kraji. Dost dlouho mi potrvá, než aspoň trošku proletím noviny, které jsem za celou tu dobu neviděl a to záměrně. Povedlo se mi udržet na uzdě a nekoupil jsem ani jedny…snad mi to prospělo.

 

            Jen co jsem se vrátil, jsem se dozvěděl, že Česká televize má konečně po takřka 8-mi měsíčním bezvládí opět zbrusu nového pana generálního ředitele. Josef Janeček, který porazil Michala Prokopa a Jaroslava Hykla je jistě docela věrohodnou osobou a tak budou všichni očekávat s velkým napětím, jak se ujme svého žezla. Je nutno dodat, že pan Janeček bude pod velmi silným tlakem, jelikož Českou televizi čekají velké reformy a prosazení nových, vyšších koncesionářských poplatků. Je třeba taky udělat v ČT opravdový klid a utlumit vnitřní napětí, které tam nyní panuje mezi zaměstnanci a jinými skupinami lidí...Uvidíme později, jak dlouho se pan Jiří Janeček udrží ve svém křesle. Snad podstatně déle než jeho čtyři oficiální předchůdci…

 

            Doneslo se ke mně, že měl nějaké zdravotní problémy velký slavík Karel Gott. A ještě k tomu se mu ta mozková příhoda stala při přípravě narozenin. Dost nepříjemný okamžik. Snad to byla jen chvilková nevolnost z přepracovanosti a všechno bude zase tak, jak má být…Přeji mu hodně štěstí v domácím ošetřování s jeho přítelkyní…

 

            Ministryně Součková mi připadá, jako by v naší republice nežila před volbami a během předvolební kampaně a přistěhovala se tady až po volbách. Ale samozřejmě, že se mi to jen zdá, jelikož ministryně zdravotnictví Součková byla jistě za předvolební kampaň své strany do jisté míry odpovědná, jelikož je místopředsedkyní ČSSD a byla jí i během kampaně. Jistě si proto vzpomíná, že o slovech jako placení u lékaře v ordinaci za určité ošetření do výše 2.000 Kč nebyla ani zmínka. Platit u lékaře za ošetření do výše 2.000 korun ročně si nedovedu představit…Po vyčerpání této částky by přišel na řadu s úhradou lékaře stát. Představa, že přijdu k lékaři a za jednorázový úkon, dříve bezplatný, bych musel z vlastní kapsy vytáhnout třeba 1.100 korun by bylo pro mě, jako pro studenta, absolutně neúnosné. Jestli si to tak nějak paní ministryně představuje, pak pán bůh s námi…

 


glosator
17. 07. 2003
Dát tip
možná jsi nebyla u voleb, třeba proto si nechceš stěžovat...pokud by tomu tak bylo, pak klobouk dolů před tebou

ursi
17. 07. 2003
Dát tip
"Doufám,že jsem si stihl pěkně odpočinout" co je to za ptákovinu?

glosator
17. 07. 2003
Dát tip
jsi až příliš zaujatá

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru