Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

sen

15. 06. 2000
0
0
481
Autor
Lochny

Mně v noci zdál se sen, ty ve snu ses mi zjevila, z té noci stal se krásný den, ty jsi se však ztratila. Teď bloudím ve snech sám a sám, občas se probouzím, občas usínám. To co však hledám, k nalezení není. Pořád jen doufám, že se to jednou změní. To ve snech bloudím sám a sám.
Lochny
16. 06. 2000
Dát tip
Má to určitě nějaké mouchy, ale nic bych na tom neměnil.Vzniklo to před třemi roky po rozchodu s přítelkyní, vzpomínky jsou vzpomínky.

Alchymista
15. 06. 2000
Dát tip
Poměrně banální veršování. formálně bych verš: ty ve snu ses mi zjevila ....... ty jsi se však ztratila doplnil slůvkem "mi"

Bříza
15. 06. 2000
Dát tip
B.ez : Líbí se mi to, že přestože to není pravděpodobný , pořád ještě věříš v možnost že spíš a všechno se to obrátí v dobré. Toto mě na básni upoutalo. Máš trochu problémy s rytmem… Dobře to znám - člověk sám na to těžko přichází - problém není v tom, že by byl nějakej zákon, kterej by stanovoval, že všechny sloky musí mít tolik a tolik slabik, ale zpěvnější a rytmičtější text je pochopitelně čtivější - z toho důvodu začínám při čtení pokulhávat například ve třetím verši. Bříza : Máš dobrý cit pro rytmus, v první sloce však verše poněkud jednodušší (tříslabičná slovesa při jediném podmětu působí trochu lacině). Ve druhé sloce poslední 2 řádky nejsou zcela obratné a zdají se mi trochu jako vycpávka. Celkově však (pří)jemné a citlivé poetické vidění. Škoda, že nenalézáš žádné metafory. B.Ez : Ještě k vycpávce - na mě to působí jako snaha vše nějak ukončit a dát tomu vyústění. Bohužel - jak bylo poznamenáno ne zrovna snaha šťastná. Pokud by ses toho nechtěl vzdát, doporučil bych spíše něco méně obvyklého (výběr neotřelejších slov)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru