Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Caribská rčení XII

22. 07. 2003
4
0
1464

Muž je pro ženu natolik chytrý, nakolik ji dokáže ukojit.
Evička
26. 08. 2003
Dát tip
Vždyť je to jen legrácka, viď??? :-)

815_0
31. 07. 2003
Dát tip
ZIC2: Vzhledem k tomu, že mě neznáš, odpustit Ti bude snadný :) Možná spíš zábavný, když si mi ukázal(a), že moje inteligence a sociální cítění není ze všech lidí tady na Písmákovi nejnižší - jestli si chtěl(a) být vtipný/á, nemyslím, že souzení člověka bez jakýkoliv "známosti" je zrovna rozumný - al co - tady můžou vydávat textíky bez jakýkoliv diskriminace - nezáleží na vzhledu, rase, povolání a... zdá se, že ani na inteligenci :) TIP: Svůj ostrovtip šetři - třeba ho jednou nakupíš tolik, že to bude vypadat přirozeně :))) Dík :)

815_0
31. 07. 2003
Dát tip
pozorovatel: Přišlo mi avi, ale odkaz přímo na mojí pochybnou existenci jsem neobjevil (?) :-)

815_0
30. 07. 2003
Dát tip
jako člověk o psychologii a sociologii se zabívající musím říct, že... Nesouhlasím - promiň :)

815_0: Samozřejmě, že na mámu a babičku z pozice potomka to neplatí :)))

pozorovatel
30. 07. 2003
Dát tip
No, to jsem nečekal. A takhle tam v Caribiku měřej IQ? To by tam ale muselo být asi napsáno ...natolik inteligentní... co?

Evička
23. 07. 2003
Dát tip
Vzdávám se, ukojit opravdu sedí nejlíp! * :-)

Cavalera
22. 07. 2003
Dát tip
no nevím ...

Žíně
22. 07. 2003
Dát tip
Anonyme37, to už je v praxi přece dávno zaběhlý. :-)) Jen to slovo uspokojit je takový příliš obecný s širším záběrem. Ukojit by bylo pravdivější.:-))) *

KayTee
22. 07. 2003
Dát tip
jo, přesně! t* k

Pája
22. 07. 2003
Dát tip
nene :-)

Evička
22. 07. 2003
Dát tip
Když se ze sebe snažím vydolovat to nejlepší, pak ANO! :-)

Správně je za B) UKOJIT :))) Podle původního rčení je tam skutečně ukojit!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru