Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Povídka

22. 07. 2003
0
0
627
Autor
Biakiwarski

Takový nápad......... stojí za to pokračovat?

Kamennou chodbou kráčel honosný pán. Jeho oči se smějí a dlouhé vlasy se pohupují na ramenech. Za ním, ne blíže než dva kroky, snad tulák, snad hudebník, jehož tvář roznesl čas po cestách.

"Tak to je mé panství,můj hrad."

Usadil se do dubového křesla. Příjemný pocit opět usednout na trůn.

Ano, je to již dávno. Skoro by zapomněl.

Tenkrát narychlo odjel. Taková je již doba.

"Jednou jsi dole, jednou nahoře."

Kde to jen slyšel? Nevzpomíná si. Možná to vymyslel sám.

Najednou mu to došlo. Kdo to říkal.

Přeci ten rytíř, právě když vytahoval svůj meč z jeho,...jeho břicha!

"To tedy,.........to tedy znamená........."

"Že jste mrtvý," odpověděl mu jeho přítel.

Udiveně se na něho podíval. "Vy jste to vážně nevěděl?"

"N...nevěděl."

"To tedy všechno vysvětluje."


Mech
08. 08. 2003
Dát tip
Je to začátek, či konec? Kdo ví, příběh, který se píše sám, pořád dál a dál ... až se kámen rozpláče ...

trigate
27. 07. 2003
Dát tip
Tohle je vcelku dobré, jenom moc krátké. Rozhodně bych, ale nepokračoval. Kdybys to trochu rozvedl a zaplnil omáčkou, tak dobrý. Pointu to má. Jenom dialogy jsou trochu kostrbaté, trochu jsem se ztrácel v tom, kdo co říká. Udiveně se na něho podíval. "Vy jste to vážně nevěděl?" "N...nevěděl." "To tedy všechno vysvětluje." //To je slabé. Asi bych napsal: "To jsem nevěděl," hlesl hradní pán a opřel se o lenoch křesla, "jak bych také mohl." Zavřel oči a začal vzpomínat. Jeho průvodce vykročil k odchodu, ale po pár krocích se ještě naposledy otočil a pohlédl na hradního pána. Uviděl dvě slzy, které mu stékaly po tvářích.

Těžko říct zda stojí za to pokračovat. Je tady toho opravdu málo - z toho se moc nepozná, ale jak já říkám každé dílko je hodné toho aby bylo napsáno a dopsáno. Pak je tu však problém zda ho publikovat, nebo ho schovat do šuplíku nebo radikální cesta - navštívit odpadkový koš, ale to nejlépe poznáš sám.

StvN
22. 07. 2003
Dát tip
Hlavně, když tě to bude bavit psát.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru