Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

věnováno tomu co ve skutečnosti nejsme...

22. 07. 2003
0
0
1110
Autor
Aragonit

Miliony svící

miliony měst

nese naše planeta a to jménem svět

jak je to,ale blbej kšeft!

člověk ta potvora

jen všechno převorá  

a než bys řekl zpět

tak tam kde stál včera les,dnes vrní fabrika

a pod ní bývalá mez

pryč jsou papoušci,stromy i opice

náhradou snad budou domy,fabriky a neprohibice

bůh žehnej takovému světu...

kde každý pachtí se aby pak za chvíli....šel k čertu. 


nevím, člověče. tak to je těžký...

hle, nevyznám se v těchto srandách. vždyť je to klaun!!! pardon, že jsem tak rozjívenej... klaun hledá g-bod, tak to je prdel :)))))

Wopi
25. 07. 2003
Dát tip
klaun hledá g-bod se píše *g* ~~>G·

Tak. Pěkně jsme to tu nerostnému Zdeňkovi zaprasili. Už půjdu pryč, ale než půjdu, chtěl bych ještě – mezi námi, mně se to zase tak špatné nejeví. Samozřejmě, drobné formální nedostatky jako hrubky – a to už máš jednu opravenou, zůstala jen ta podivná neprohy/ibice – nebo ta typografická nepěknost s čárkama – ale zas se tam zbytečně nešoupe ve větě slovama, je to civilní, věcný. Tématu se to vcelku drží, i když to skáče od fabriky k Africe... a hlavně to není až tak ukecaný... samozřejmě, dalo by se to krátit, to nikdy neškodí, dalo by se popřemýšlet o tom, jestli verše mají být rozděleny takhle... a vůbec trochu popřemýšlet o verších, proč je vůbec psát, a o rytmu v nich. Ale slabota, opravdová slabota, to bych teda rozhodně neřek. Protože to je pak spousta opravdu strašných jiných věcí, pro které bychom snad už vůbec neměli kategorii... a inženýr bez kategorie je horší než inženýr bez kaťat. A jelikož mě těší, že ne všichni chtějí psát jako Eliška Krásnohorská, dávám rád (vždycky dávávám rád), možná způsobem už staromódním *tip. Jo a taky mám rád asonance... třeba světu/čertu tělu/v téru, víme?

Aragonit
25. 07. 2003
Dát tip
:-)Když si kdejakej klasik přijde a vymyslí si vlastní slovo či slova proč ne někdo z nás??Pravda neprohibice je složenina a není to žádné nové slovo,ale mně se to líbí protože to vyjadřuje něco jiného než-povoleno chlastat,či jak se dá vlastně formulovat jinak??

Aragonit
25. 07. 2003
Dát tip
Hmm:-)a nechceš mi to přeložit?:-)nevím co to je Makes?

Aragonite, nikomu nevadilo, že sis vymyslil neprohibici. Vadil nám v ní ten ypsilon. Ale samozřejmě, jakási významová nejasnost... totiž neprohibice alkoholová? sexuální? nebo co. et en plus – jestli mi opravdu odpovídáš, posílej avizo, pls.

Aragonit
25. 07. 2003
Dát tip
jo,díky za upozornění,nevíš o nějakém slovníku češských slov na netu?4i pravidlech českého pravopisu na netu?Ha?

Wopi: neprohybice je žena, která se neprohne ani když na ní naložíš dva metráky kávových zrn. nese je do té fabriky. je to pražírna. možná by mohl někdo sepsat nepsaná pravidla... co znamená avi, co zanmenávala hvězdička... ale on si to nikdo nepřečtu

mimochodem... párkrát jsem tu viděl něco jako *g* – to znamená "dílo našlo můj g-bod" ?

Wopi
24. 07. 2003
Dát tip
milý ingu, já jsem něco v tom smyslu sepsal (FAQ), ale než jsem se stačil domluvit s Oldou, jak to sem vložit, Písmák není jeho...

Wopi
24. 07. 2003
Dát tip
ne, s tím bodem se to značí ->G<-

Wopi
24. 07. 2003
Dát tip
*g* možná znamená "dvojhvězdičková galaxie"

Dash_707
22. 07. 2003
Dát tip
:)*

Wopi
22. 07. 2003
Dát tip
Dash: hvězdička na Písmáku znamená "tip" - to jen tak pro zajímavost... a k dílu: - "naše planeta a to jménem svět" bohatě stačí, v tomhle případě stát o hlubší kritiku je zhola zbytečné, cit pro jazyk chybí a bez něj literaturu dělat nelze... - "neprohybice" je co??? - "za chvíly" je otřesná hrubka - za čárkami se píše mezera :-/ slabota, veliká slabota

Dash_707
22. 07. 2003
Dát tip
Ale ano, na tip je tam klávesa i rámeček. Pokud se mi něco líbí: :)* více: :))** ještě více:)))*** a s tipem: :)))***T tak to tak ber :o) ahoj, Dash

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru