Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

od hasičů

27. 07. 2003
4
0
540
Autor
suchy

sem neměl co dělat.je to z nudy.tak co

Z hasičských spisů

 

Telefon:hoří hoří!!!Volal na linku 150 dětský hlas.Po zapsání přesné adresy operátorka zavěsila a dala hlášku veliteli Plamínkovi,který v tuto dobu měl noční službu v městské hasičské zbrojnici.Svolal tedy asi 10 hasičů,kteří byli střízliví a vyrazili k požáru. Požár se v domě šířil velmi rychle,protože tam bylo spoustu hořlavých věcí.Velitel Plamínek neváhal a rozdal rozkazi.Ty běž s hadicí támhle ty támhle ty udělej tohle a ty tamto.Hašení probíhalo hrozně pomalu.Na konec se podařilo vše uhasit a všechny lidi zachránit. A když se vrátili na základnu už tam byl Soptík který zastával post minystra hasičských zborů v celé republice,aby povíšil velitele Plamínka na svého zástupce ve věcech rozhodujících.Ministr Soptík byl totiž od svých 35 služebních let slepý,protože koukal klíčovou dirkou do pokoje kde hořelo a oheň mu vypálil oko.Sice měl ještě druhý,ale nemohl tomu věřit a tak se podíval ještě druhým.Dále vyznamenal 10 odvážných hasičů za rychlé a zodpovědné zajištění místa požáru a ohně samotného. Ostatní hasiče vyhodil za chlast.A oheň?Ten sedí na borech. A jestli neuhasnul tak tam hoří dodnes.


suchy
19. 08. 2003
Dát tip
jan tleskac?Ten s tim samozrejme souhlasi

REDH0T
11. 08. 2003
Dát tip
...co na to Jan Tleskač ?

suchy
05. 08. 2003
Dát tip
jooo tak to sme radi.

nin
29. 07. 2003
Dát tip
jo, tak to je věc :)))

Áááá to je vpravdě božské dílo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :o)

Jerome
28. 07. 2003
Dát tip
tak tohle je ale fakt nááářez!!***

Kalim
28. 07. 2003
Dát tip
(zubím) :-))

clovrdik
28. 07. 2003
Dát tip
:-))))) skvěle ujetý ... takhle večer vyloženě pobavilo a TIP za to :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru