Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Lžíce

27. 07. 2003
0
0
706
Autor
PSY2

Šel jednou jeden odvážný hobit na draka a jelikož nevlastnil meč a

ani žádnou jinou zbraň vydal se na něj s lžící .Po nějaké době dorazil

k dračí slůji a vytáhl z kapsy malou dřevěnou lžíci pak se směle vydal

dovnitř .Když dorazil k drakovy kleknul si a začal tou lžící hrabat do země .Drak mocně zařval a poté promluvil na hobita :"Co to děláš?"

Hobit se podíval na draka a s vážnou tváří mu řekl ,že ho jde zabít .

Drak se pousmál a zeptal se hobita jak ho chce zabít ?Hobit začal

opět hrabat a po chvíli se podíval vzhůru k drakovi a odpověděl mu :"

Chci tě podhrabat ." Drak se podívá na hobitovu lžíci a pak se ozve jen obří výbuch smíchu .Drak se smál tak dlouho až mu praskla bránice a zemřel .Usmál se k smrti .A tak tento hobit byl jediný a zároveň poslední hobit ,který zabil draka .

 

                                                                     Write by WASZA alias PES

 


Já bych se teda přiklonila k "napsal", protože jsem přesvědčená, že jsem na českým serveru a tyhle úniky do cizích jazyků mi přijdou zbytečný, když je to navíc server literární, takový ubohý machrování, bohužel to dělaj i dospělý, kdysi jsem myslela, že to je výsata pubescentů.

pozorovatel
29. 07. 2003
Dát tip
Hupíčka a Hopíčka? Tak to neznám. To je jako nějaká obdoba wopiho kamasútry?:)

To je o dvou opičkách, který bydlej s panem kormidelníkem a vyváděj neplechu. Dávali to i v televizi. Já ale měla knížku, takovou tu edici Jiskřička, co tam byl na každý stránce obrázek, jako z obrazovky a pod tim jedna věta textu. Byla to první knížka, kterou jsem přečetla. Česká :-)

pozorovatel
29. 07. 2003
Dát tip
Jéé to znám. Tak to se tedy hluboce omlouvám. Já miluju český pohádky. Moc si to už nepamatuju, ale mojí první knižkou byl myslím nějakej Honza či co. Už si pamatuju jenom, jak vypadal. Já dřív nikdy moc nečetl ty texty pod obrázky. Já si vymýšlel vlastní příběhy...

To je hezký :-) To já si vymejšlim jenom, když tam neni text :-))) třeba u fotek :-) přesně vim, co se okolo který fotky odehrálo :-))) Já byla pyšná na to, že jsem to přečetla, dyk jsem ještě nechodila do školy :-)

já si jako malé dítě četla Hupíčka a Hopíčka.....

Wopi
28. 07. 2003
Dát tip
když už, tak "written" :)

trigate
28. 07. 2003
Dát tip
wopi: ehm.. tak jo...

trigate
27. 07. 2003
Dát tip
To bylo dost chabé. Bilbo Pytlík se teď asi obrací v hrobě.

Wopi
27. 07. 2003
Dát tip
Podívej se někdy do nějaké knížky, jak se píše interpunkce. Mezera se nedělá PŘED, ale PO čárkách, tečkách, otaznících.

Movsar
27. 07. 2003
Dát tip
á starý, vysloužilý a nerudný učitel "čejiny" promluvil...

Wopi
27. 07. 2003
Dát tip
tuhle pravdu neznaj jenom učitelé češtiny, ale každej, kdo kdy koukal do knížky na víc než jen na obrázky :-/

pozorovatel
27. 07. 2003
Dát tip
Tak to pozor! Já se jako malý díval v knížkách jen na obrázky a teď, když si některé z těch knih čtu, tak jsem mnohdy zklamaný. Mně se víc líbili ty obrázky než všechna ta písmena okolo. Bylo pro mě také zajímavější si příběhy vymýšlet a ne číst. No a teď si nejdřív přečtu stránku a pak si prohlédnu obrázek. Asi už dospívám :-((( Jinak dílko se mi nelíbilo.

Wopi
27. 07. 2003
Dát tip
no, některý obrázky mě taky jako dítě bavily... třeba v Kámasútře... :)

trigate
27. 07. 2003
Dát tip
Mimochodem mám ještě jednu výhradu. Takový detail. Write by WASZA alias PES Správně má být Writen by...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru